ראשי / חדשות / מיצובישי אאוטלנדר PHEV המחודש

מיצובישי אאוטלנדר PHEV המחודש


כלמוביל יבואנית מיצובישי בישראל משיקה את האאוטלנדר PHEV המחודש,  המאפשר נסיעה על חשמל בלבד (EV MODE) לטווח של עד 57 ק"מ בנהיגה עירונית ועד- 45 ק"מ בנהיגה משולבת לפי תקן WLTP ללא פליטת מזהמים המאפשר התנהלות יומיומית רגילה ומאידך מנוע בנזין בנפח 2.4 ליטר המאפשר המשך תנועה ללא חרדת טווח. ההספק המשולב ושל שלושת המנועים עומד על 224 כ"ס.

הרכב כולל אבזור עשיר ומערכות בטיחות מתקדמות,  מעניק ביצועים מעולים, חוויית שימוש של רכב חשמלי וטווח נסיעה ארוך וללא חשש (ביחס לרכב חשמלי בלבד). בנוסף, קיימות מגוון אפשרויות הטענה הכוללות הטענה ביתית, טעינה מהירה מעמדה ייעודית והטענה פנימית באמצעות גנרטור .

האאוטלנדר PHEV מצויד במערכת הנעה חשמלית היברידית נטענת חדשה ומתקדמת אשר כוללת מנוע בנזין חדש בנפח 2.4 ליטר הפועל במחזור אטקינסון, הספק הגנרטור גדל ב-10%, הספק המנוע החשמלי האחורי גדל ב-10% ל-95 כ"ס  (70 kW), נפח הסוללה גדל ב-15% ל-13.8 קוט"ש (kWh), הספק הסוללה (מסוג ליתיום יון) גדל ב-10% תפעול וניהול מערכת ה-PHEV שודרגו. הספק מנוע בעירה הפנימית גדל ב- 11% להספק של 135 כ"ס (לעומת 121 כ"ס בדור הקודם) והספק משולב מקסימאלי של 224 כ"ס (לעומת 203 כ"ס).

ה-PHEV עבר עדכון עיצובי הכולל שבכה קדמית, פגושים, מערכת תאורה, ספוילר אחורי, חישוקי סגסוגת 18 בעיצוב חדש, מושבים קדמיים חדשים בעלי תמיכה משופרת, חומרי דיפון וגימור חדשים, לוח שעונים חדש ויציאות מיזוג אחוריות לשורה השנייה.

גרסה מעודכנת למערכת הנעה כפולה המתקדמת (S-AWC) בעלת 2 מצבי נהיגה חדשים: SNOW ו-SPORT המאפשרת תאוצות מהירות ואחיזה גבוהה בכל תנאי הדרך. שיפור בקשיחות המבנית של המרכב באמצעות שימוש נרחב בטכנולוגית הדבקה טרום ריתוך, כיול חדש למערכת המתלים והבולמים, היגוי מהיר וחד יותר ובלימה משופרת .

האאוטלנדר  PHEVיסופק ללקוחות עם כבל טעינה שיאפשר הטענה ישירות מרשת החשמל הביתי ב- 16 אמפר. כבל הטענה החדש אינו דורש עמדת הטענה ייעודית ויכול להתחבר לשקע כוח המותקן ע" חשמלאי מוסמך ומאפשר טעינה קלה ונוחה. משך זמן לטעינה מלאה כ 4 שעות . בנוסף, ניתן להטעינו בעמדות ציבוריות ייעודיות אשר יפרסו בעתיד בנקודות שונות בישראל עם יכולת  להטעין עד 80% מהסוללה ב- 25 דקות בלבד.

מצב Charge המאפשר לטעון את הסוללה ע"י הגנרטור הפנימי באופן ייזום ומצב Save המשמר את רמת החשמל בסוללה ומפחית את השימוש בה. קיימת אפשרות להגברת יעילות השימוש באנרגיה בזכות ניהול נכון של הבלימה הרגנרטיבית– מנופים על גלגל ההגה מאפשרים בחירה בין 6 מצבים של עוצמת בלימה ועוצמת מחזור האנרגיה הקינטית של הרכב.

הרכב מצויד במחשב דרך LCD בגודל 4.2 אינץ' המציג את רמת טעינת הסוללה, מצב הנהיגה, זרימת האנרגיה במערכת ה PHEV ונתונים נוספים.

אבזור:

בדגם Supreme אבזור עשיר ויוקרתי הכולל חלונות כהים בחלק האחורי, ספוילר אחורי מוגדל, מסילות גגון, הגה עם 4 צלעות בציפוי עור, בקרת שיוט אדפטיבית עם בקרת הגבלת מהירות הנשלטת מגלגל ההגה, בלם יד חשמלי בעל פונקציית BRAKE AUTO HOLD, תאורתDRL מסוג LED, מראות צד חשמליות מחוממות ומתקפלות חשמלית, מתזים לפנסים הקדמיים, חיישן תאורה אוטומטי, תאורת ליווי בעת כניסה ויציאה מהרכב, KOS – מערכת כניסה והתנעה ללא מפתח, בקרת אקלים מפוצלת לשני אזורים, זוג פתחי מיזוג לשורה השנייה, חיישן גשם, מערכת מולטימדיה Connected Car דור 4 עם מסך בגודל 8"  ועוד.

דגם ה- Luxury כולל בנוסף, גג שמש חשמלי, תאורה LED ראשית עם כיוון אוטומטי ומערכת שטיפה, פנסי ערפל קדמיים LED,  דלת תא מטען חשמלית עם שליטה ממפתח חכם, חיישני חניה היקפיים, מושבי עור, מושב נהג עם כיוונון חשמלי, חימום מושבים קדמי ועוד.

רמת גימור חדשה : S-Edition, הכוללת אבזור ייחודי מעבר לאבזור הקיים ב-Luxury: ריפודי עור פרימיום, מצלמות היקפיות, בולמים מסוג Bilstein, דוושות אלומיניום, חישוקי סגסוגת 18" בצבע כרום כהה, שבכה קדמית בצבע כרום כהה, ספי פגושים בצבע הרכב ומסילות גג שחורות.

בטיחות:

מערכות הבטיחות המתקדמות ברכב כוללות בלימה אוטונומית (FCM) – מערכת המתריעה ובולמת באופן אוטונומי עד מהירות של 80 קמ"ש (65 קמ"ש במקרה של הולך רגל), בקרת שיוט אדפטיבית (ACC) המאפשרת שמירה על מרחק קבוע מהרכב שמלפנים, התראה על סטייה מנתיב (LDW), שליטה אוטומטית באורות גבוהים (AHB)   7 כריות אוויר, בקרת יציבות (ASC) ובקרת אחיזה (TCL), מערכת למניעת נעילת גלגלים בבלימה (ABS), מערכת לחלוקת עוצמת בלימה (EBD), מערכת עזר לזינוק בעליה (HSA), מגבר בלם בבלימת חרום (BAS), מערכת הנעה מתקדמת 4X4 (S-AWC), ניטור לחץ אוויר בצמיגים (TPMS), איתות בבלימת חירום (ESS) ומערכת אזהרת רכב אקוסטית (AVAS).

דגמי ה- LUXURY וה- S-Edition  כוללים בנוסף מערכת מניעת האצה פתאומית לא רצויה (UMS), התראה על שטח מת (BSW) והתראה על תנועה אחורית חוצה (RCTA).

מצבי נהיגה וטעינה – חשמלי היברידי או בנזין:

האאוטלנדר PHEV  בוחר באופן אוטומטי את שיטת ההנעה, מצבי הנהיגה והטעינה הטובה ביותר בכל רגע נתון ונטען בצורה קלה ופשוטה בהסתמך על אופי הנהיגה, מצב הטעינה והמהירות ועל מנת להביא את צריכת הדלק למצב המינימאלי ביותר האפשרי.

mode Electric Vehicle – כלי הרכב מונע על ידי סוללת ההינע בלבד. הכוח זורם דרך שני מנועי החשמל, עם טווח נסיעה מוצהר של עד 45 ק"מ ו- 135 קמ"ש ע"פ תקן WLTP (לעומת 120 קמ"ש בדור הקודם). במצב זה המנועים החשמליים נסמכים על מצברי ליתיום-יון עם קיבולת של 13.8 קילו-וואט שעה, ומתח מערכת של 300 וולט.

מצב היברידי סדרתי (טורי) – הנעה חשמלית וסיוע ממנוע הבנזין. במצב של האצה או התרוקנות סוללת ההינע, מנוע הבנזין נכנס לפעולה ומייצר חשמל שמועבר לסוללת ההינע ומשם לשני מנועי החשמל. זהו מצב משולב בו מנוע הבנזין נכנס לפעולה ופועל כמחולל זרם (גנרטור) לטעינת מצברים. במצב זה יחידת הבעירה הפנימית לא תניע ישירות את הגלגלים.

מצב היברידי מקביל – הנעת בנזין עם סיוע של המנועים החשמליים. לדוגמא בנסיעה במהירות גבוהה מעל 135 קמ"ש, המנוע המרכזי נכנס לפעולה ומניע את הגלגלים הקדמיים. בעת הצורך מניע מנוע חשמלי את הגלגלים האחוריים. במצב זה מנוע הבנזין מספק את עיקר האנרגיה ישירות לגלגלים, והמנועים החשמליים מסייעים לביצועים וחסכון בדלק.

פליטת ה-CO2 בנסיעה חשמלית בלבד עומדת על 3 ג'/ק"מ במצב חשמלי, בנסיעה משוקללת על 46 ג'/ק"מ ובטעינה מינימלית על 167 ג'/ק"מ על פי נתוני היצרן ב- WLTP. צריכת הדלק בטעינה מלאה עומדת על 0.1 ליטר ל- 100 ק"מ במצב חשמלי, הצריכה המשוקללת היא כ- 2 ליטר ל- 100 ק"מ על פי נתוני יצרן בתקן – WLTP.

דוידי פיאמנטה מנכ"ל קבוצת הרכב הפרטי בכלמוביל: "כלמוביל הייתה  הראשונה בישראל אשר הנגישה פתרון של MODE2 לטעינה מרשת החשמל הביתית עבור רכבי פלאג אין והשנה יתווספו גם עמדות טעינה מהירות ברחבי ישראל אשר יתנו מענה וישלימו את יכולת ההטענה גם בצמתים מרכזיים לאורך כבישי ישראל.  אאוטלנדר PHEV הינו דגם פורץ דרך אשר מאפשר חווית נהיגה שקטה ועוצמתית עם הפתרון הטוב ביותר הקיים היום לנהג הישראלי אשר רוצה להרגיש שקט ובטוח שהוא יכול להשתמש ברכב לכל שימוש, בכל טווח ובתצורת SUV אשר גם השנה תהיה הקטגוריה הצומחת ביותר בישראל. ה- PHEV  החדש מציג חבילה מושלמת המשלבת בין רכב ירוק, חסכוני, מפואר, בטוח ובעל יכולות פנאי. במחיר ההשקה מדובר בקניה המשתלמת ביותר ללקוחות השוקלים לרכוש SUV מפואר ואיכותי".

Supreme 189,900 ש"ח 1 6
Luxury 209,900 ש"ח 1 7
S-Edition 219,900 ש"ח 1 7

 


אודות Drive Time

מגזין Drive Time מגיש תכנים מעניינים בתחום הרכב והספורט המוטורי. האתר מגיש מבט מקצועי על כלי ותוכן מענין על רכבי כביש, רכבי שטח וספורט מוטורי.

ראה גם

סיטרואן C4 קקטוס – החדש הגיע לישראל

Tweetסיטרואן קקטוס החדש מושק בישראל עם מנוע בנזין טורבו PureTech 110 כ"ס המשודך לתיבה אוטומטית …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

סגור
סגור