Home / חדשות / פיג'ו 508 החדשה בישראל

פיג'ו 508 החדשה בישראל


קבוצת דויד לובינסקי משיקה את ספינת הדגל של פיג'ו, ה-508 FASTBACK.  המשפחתית הגדולה של פיג'ו בולטת בעיצוב הנועז, ספורטיבי ואלגנטי ובעמדת השליטה בתא הנוסעים המתוכננת בתפיסת i-Cockpit ,תשומת לב לאיכות ונוחות ויחידות כוח חזקות ומתקדמות. 

בעידן שבו שוק רכבי הסלון (סגמנט D) נחלש בשנים האחרונות בשל שינוי טעמים מצד הצרכנים ונטיות טעם בעיקר לעבר פלח הקרוסאוברים וה-SUV, ניתן להבין מדוע מרבית יצרניות הרכב נסוגו מפלח שוק זה. אולם פיג'ו, שראו בכך הזדמנות של ממש, הבינו שעליהם להציע מוצר מובחן יותר מבחינת אישיות ובולט בנראותו ובמשיכתו וכך היה. פיג'ו 508 FASTBACK נטש את המבנה שלוש הקופסאות, ארבע דלתות הקונבנציונלי לטובת מבנה FASTBACK קופה-סלון עם 5 דלתות.

כניסה אל תא הנוסעים של פיג'ו 508 FASTBACK מרגישה כי עוצב כאן משהו שונה. עיצובו הפנימי מקורי ממוקד באיכותו ובתחושה שעולה ממנו בכל נגיעה ובכל לחיצה על מתג.  פיסול ייחודי של הדשבורד, משטחי העור, תפירות המושבים, גימור הדמוי עץ היוקרתי, אל לוח המחוונים הדיגיטאלי בעל התצוגה המשתנה (12.3 אינץ') והמסך הגדול במרכז הדשבורד (10 אינץ') אשר מופעל באמצעות שורה של מתגי קיצור דרך בדמות קלידי פסנתר. כל יחד אלה מרכיבים את הגלגול העדכני בפילוסופיית ה-i-Cockpit  של פיג'ו. מאז הופיעה זו בשנת 2012 בפיג'ו 208, ה-i-Cockpit התפתחה אל דגמים נוספים בהיצע המותג, בהם ה-2008 , 308 והדורות החדשים של ה-3008 וה-5008 , שלושה דורות של i-Cockpit .

פיג'ו 508 FASTBACK משלים את חבילת העיצוב, האיכות והייחודיות בשתי יחידות כוח חזקות שמבוססות על מנוע הבנזין טורבו 1.6 ליטר PureTech החדש. לראשונה 180 כ"ס ב-5,500 סל"ד וכן 25.5 קג"מ הזמין כבר ב-1,650 סל"ד. באמצעות תיבה עם שמונה הילוכים מבית AISIN והודות למשקל כללי נמוך של 1,420 ק"ג, גרסה זו תאיץ מעמידה ל-100 קמ"ש תוך 7.9 שניות, תגיע למהירות מרבית של 230 קמ"ש ותצרוך ליטר דלק לכל 18.2 קילומטרים (בהתאם לתקן WLTP) בנסיעה משולבת.

הגרסה השניה, אשר תגיע ברמת GT בלבד, מציעה כבר 225 כ"ס ב-5,500 סל"ד וכן 30.6 קג"מ כבר ב-1,750 סל"ד. גם כאן, בעזרת תיבת השמונה הילוכים מבית AISIN תאיץ גרסה זו מעמידה ל-100 קמ"ש תוך 7.3 שניות אל מהירות מרבית של 250 קמ"ש. צריכת הדלק בנסיעה משולבת תעמוד על 17.2 קילומטרים לליטר.

פיג'ו 508 FASTBACK ממשיך לבדל את עצמו ממתחרותיו בקבוצת רכבי הסלון באמצעות אבזור עשיר ורב המוצע בכל אחת משתי רמות האבזור הזמינות – Premium ו-GT: מתלים אדפטיביים מתכווננים אלקטרונית במספר מצבים (נורמל, קומפורט וספורט), בקרת שיוט אדפטיבית עם שמירת מיקום במרכז הנתיב, מצלמת חניה אחורית בעלת "מבט על" עם חיישני חניה מובנים וקווי גבולות חניה, מערכת מולטימדיה מלאה מקורית עם 8 רמקולים, גג פנורמי, משטח טעינה אלחוטי לנייד, ממשק Apple Carplay, בקרת אקלים מפוצלת לשני אזורים ופתחי מיזוג למושבים מאחור, כניסה והתנעה ללא מפתח, בלם יד חשמלי, תאורת אווירה פנימית, גימור דמוי קרבון בדלתות והקונסולה המרכזית, סופי אגזוז כרום, חישוקים קלים בקוטר 18 אינץ' ועוד.

רמת האבזור GT מוסיפה על כל אלה מערכת לחניה אוטומטית במקביל ובניצב, פתיחה וסגירה חשמלית לדלת תא המטען עם הנפת הרגל, מושבים קדמיים חשמליים עם זיכרונות מצופים באלקנטרה בשילוב עור נאפה מחוממים עם עיסוי בחמישה סגנונות, מערכת שמע FOCAL בהספק 515 וואט עם 10 רמקולים כולל סאב-וופר בתא המטען, פנסים ראשיים Full-Led עוקבי פניה, מצלמת חניה קדמית, חישוקים קלים בקוטר 19 אינץ', חלונות כהים ושלל נגיעות עיצוב ספורטיביות בגריל הקדמי, המראות, תקרת הרכב ועוד.

רשימת ציוד הבטיחות המקורי כוללת מערכות בטיחות אקטיביות מקוריות למניעת תאונות, כמובן בנוסף ל-6 כריות אוויר ושלל מערכות עזר לנהיגה, בלימה ואחיזה.

  • מערכת התרעה לערנות נהג
  • מערכת התרעה לסטייה מנתיב הנסיעה
  • מערכת התרעה לניטור מרחק מלפנים
  • מערכת בלימת חירום אקטיבית מורחבת
  • מערכת סיוע לשמירת נתיב הנסיעה הכוללת תיקוני היגוי
  • בקרת שיוט אדפטיבית כולל פונקציית עצירה
  • מערכת למניעת סנוור והחלפת עצמת תאורה בהתאם לתנאי הדרך
  • זיהוי תמרורי מהירות והמלצה לשינוי בהתאם בבקרת השיוט
  • התרעה על הימצאות רכב בשטח המת במראות הכוללת תיקוני היגוי

 מחירים

  • מחיר פיג'ו 508 FASTBACK Premium בנזין 180 כ"ס יעמוד על 199,990 שקל
  • מחיר פיג'ו 508 FASTBACK GT בנזין 225 כ"ס יעמוד על 239,990 שקל

צילומים: רונן טופלברג

 


About Drive Time

מגזין Drive Time מגיש תכנים מעניינים בתחום הרכב והספורט המוטורי. האתר מגיש מבט מקצועי על כלי ותוכן מענין על רכבי כביש, רכבי שטח וספורט מוטורי.

Check Also

N כמו GTI – יונדאי פוגשת את פיג'ו בסיבוב

Tweetבעוד כשלושים שנה אני, כנראה, כבר לא אנהג. אבל מה אכפת לי? אז, אכנס לי …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

סגור
סגור