פולריס RZR XP טורבו S – קיצוני בשטח


ד.ל.ב מוטוספורט משיקה בישראל את פולריס RZR XP טורבו S החדש – ה-SBS הקיצוני ביותר בדגם הקצה והמתקדם ביותר בשטח:  מבוסס על שלדה חדשה, עם מתלים מחוזקים ארוכי מהלך, צמיגי 32 אינץ', מערכת בולמים דיינמיקס אקטיבית ועוד.

פולריס RZR XP טורבו S נבנה על שלדת צנרות חדשה לגמרי, חזקה בהרבה מבעבר ומפשק הגלגלים הורחב מאוד ועומד כעת על 72 אינץ' (183 ס"מ) לשיפור היציבות. מרווח הגחון צמח ל-16 אינץ (40.6 ס"מ) והצמיגים גדלו למידה של 32 אינץ'.

בזכות בסיס הגלגלים הקצר ומרכז הכובד הנמוך, פולריס RZR XP טורבו S מציע גם התנהגות משופרת. תגבור ההיגוי התחזק גם הוא, כדי להקל על עבודת הידיים בקטעים טכניים ומהירים ולשפר את הדיוק בנהיגה תובענית ומהירה. דגם זה קיבל כצפוי עת מערכת המתלים האקטיבית החדשה של פולריס, 'דיינמיקס' אשר הבקרה הממוחשבת שלה מודדת 200 פעמים בשניה את נתוני עבודת המתלים, המצערת, זווית ההיגוי ועוד כדי לספק שיכוך מושלם לתנאי השטח. מלבד הצעת שלושה מצבי שיכוך בסיסיים (קומפורט, ספורט, וקשיח), המערכת מסוגלת לשנות את השיכוך בכל בולם באופן עצמאי בהתאם לתוואי הדרך וסגנון הנהיגה – בפניות יוקשחו הבולמים החיצוניים לסיבוב וירוככו הפנימיים למניעת זוויות גלגול ושיפור האחיזה, בבלימה מוקשחים הבולמים הקדמיים למניעת צלילה ובקפיצות מוקשחים המתלים כדי לספוג ביעילות את הנחיתה.

ה-RZR XP טורבו S קיבל גם מערך מתלים חדש וקשוח בהרבה. זרועות המתלים עובו מאוד ועמם המסבים, הציריות, מוטות העברת הכוח ועוד כדי לשאת בעומסים קיצוניים במיוחד. שילוב זה של מתלים מחוזקים בעלי מהלך מתלים ארוך במיוחד, עם צמיגי 32 אינץ, המפשק הרחב וכמובן מערכת הדיינמיקס, הופכים את ה-RZR XP טורבו S למהיר וסופג כמו רכב טרופי-טראק מקצועי. המנוע בדגם זה הוא אותו מנוע טורבו חזק ומוכח של פולריס, עם 168 כ"ס שמניב ביצועים בכל תוואי שטח.

בתא הנוסעים הותקנו מושבי ספורט חדשים שאוחזים טוב יותר בגוף ונוחים יותר לישיבה וכן רתמות בטיחות חדשות לגמרי. במרכז הדשבורד נמצאת מערכת ה'רייד-קומנד' שמציעה שלל אפשרויות תפעול – מוזיקה בלו-טות', ניווט, שליטה על מערך מצלמות גו-פרו, רדיו, דיאגנוסטיקה לרכב, שליטה על מערכת הדיינמיקס למתלים ועוד. בנוסף לכך ישנו הגה ספרקו חדש, כלוב התהפכות חדש עם גג מתכת מובנה ועוד.

מחירו של פולריס RZR XP טורבו S בישראל עומד על 206,000 שקל.


About Drive Time

מגזין Drive Time מגיש תכנים מעניינים בתחום הרכב והספורט המוטורי. האתר מגיש מבט מקצועי על כלי ותוכן מענין על רכבי כביש, רכבי שטח וספורט מוטורי.

Check Also

פיג'ו 408 החדשה – השקה בישראל

Tweet קבוצת לובינסקי, המייצגת בישראל את מותגי פיג'ו, סיטרואן, אופל, DS ו-MG , משיקה בישראל …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Sorry, our business is not operational at this hour

Please try our contact page