KGM טורס הייבריד – השקה בישראל


טלקאר,‏ יבואנית מותג KGM לישראל, מודיעה על תחילת שיווק לדגם ההיברידי הראשון של המותג – טורס הייבריד,‏ רכב הפנאי-שטח מהגדולים והשימושיים ביותר בקטגוריה.‏
.
מותג KGM ממשיך להציג את נתוני המסירות הטובים ביותר למותג בישראל ‏(כולל תחת מותג סאנגיונג)‏,‏ עם למעלה מ-1,800 רכבים שנמסרו מתחילת השנה,‏ וצפוי לסיים את 2025 עם למעלה מ-2,000 מסירות !‏
.
KGM טורס שהושק לקראת סיום שנת 2024,‏ ממשיך להציג ביקוש ער בקרב לקוחות,‏ אשר מתבטא במסירות של למעלה מ 650 יחידות של גרסאות הבנזין השונות.‏
.
כעת,‏ מותג KGM בכלל,‏ ודגם הטורס בפרט,‏ מקבלים חיזוק משמעותי המשלב את הטוב מכל העולמות.‏
.
גם SUV בולט ומעוצב,‏ גם רכב משפחתי מרווח עם שפע של מקום לנוסעים ולמטען,‏ ועכשיו מוצע גם עם יחידת הנעה היברידית חזקה וחסכונית.‏
.
רכב הפנאי מהגדולים והשימושיים ביותר בקטגוריה בגרסתו העדכנית עם עיצוב פנימי חדש וטכנולוגי, עם צריכת דלק משולבת של 17 ק"מ/ל' (בתקן WLTP משולב), תצוגה חכמה, דיגיטלית, אינטואיטיבית עם 2 מסכים בגודל 12.3 אינץ' כ"א ללוח המחוונים ומולטימדיה, וב-2 רמות גימור עשירות באבזור בטיחות ונוחות- החל מ 179,900 ₪.

DHT – Dual Hybrid Tech
הטורס הייבריד,‏ הדגם ההיברידי הראשון של KGM מצויד במערכת היברידית מסוג ‏"Dual Tech HybridSystem‏" ,‏ מערכת היברידית מהדור הבא הכוללת מנוע כפול בתצורה טורית-מקבילית,‏ המספקת יעילות דלק גבוהה וביצועי נהיגה מעולים,‏ושיפור של41% בהשוואה לדגם הבנזין של הטורס.‏

המערכת ההיברידית מורכבת ממנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ל‏' המפיק 150 כ‏"ס בנוסף למנוע חשמלי בהספק של 177 כ‏"ס,‏ גנרטור בהספק של 130 כ‏"ס וסוללת ליתיום NCM מהגדולות בסגמנט בקיבולת של 1.83 קווט‏"ש.‏

התמסורת ההיברידית ‏(e-DHT)‏,‏ כוללת בתוכה את המנוע החשמלי והגנרטור.‏ המערכת ההיברידית פועלת במגוון מצבי נהיגה – כגון מצב חשמלי ‏(EV)‏,‏ מצב היברידי ‏(HEV,‏ טורי-מקבילי)‏,‏ ומצב הנעה באמצעות המנוע בלבד.‏

בעת נסיעה במהירויות נמוכות תספק הסוללה את הזרם להנעת המכונית,‏ בעומסים בינוניים וגבוהים יספק הגנרטור זרם ישירות למנוע החשמלי לשם הנעת המכונית ובמהירויות גבוהות יספק מנוע הבנזין את הכוח לגלגלים הקדמיים וזאת כדי למקסם את היעילות.‏ בסך הכל קיימים תשעה מצבי הינע בהתאם לעומס,‏ למהירות ולמצב הטעינה של הסוללה וזאת ללא התערבות אקטיבית של הנהג.‏ בעת נהיגה בעיר,‏ המערכת יכולה לפעול במצב חשמלי ‏(EV)‏ עד לכ-94% מהזמן.‏

עיצוב חיצוני
העיצוב החיצוני משדר אסתטיקה קשוחה,‏ בעוד שהפנים מציע חלל נעים,‏ נוח ועדכני.‏
בחזית הרכב,‏ גריל קדמי ייחודי המשדר עוצמה,‏ בשילוב יחידות תאורה קדמית ותאורת יום LED מעניקים לטורס מראה חסון וקשוח מצד אחד,‏ אך גם אלגנטי וחדשני.‏

במבט מהצד,‏ בתי גלגלים מודגשים המאכלסים חישוקי סגסוגת בגודל 18,‏ מראות צד גדולות עם תאורת איתות LED וקורה C מודגשת בצבע כסף מטאלי.‏

חלקו האחורי של ה-Torres ממשיך את קו העיצוב החסון,‏ עם בליטה המדמה גלגל חליפי ושם הדגם בולט במרכזה,‏ תאורת LED מעוצבת ועיטורים בצבע כסוף.‏

מכל זווית ובכל מצב,‏ ה-Torres החדש מייצג את ה-DNA והמורשת ארוכת השנים של המותג המתמחה ברכבי שטח קשוחים בצורה הטובה ביותר,‏ תוך שילוב אלמנטים המשדרים קידמה וטכנולוגיה.‏


עיצוב פנימי
טורס מציע תא נוסעים עדכני וטכנולוגי,‏עם מרווח פנימי גדול ושפע מקום למטען כדי למקסם את הנגישות והנוחות.‏

עם מסך מולטימדיה חדש וחד בגודל 12.3 אינץ‏' ידידותי למשתמש הכולל תמיכה בשיקוף סלולרי Apple CarPlay ו Android Auto,‏ המחובר למסך נוסף בגודל 12.3 אינץ‏' עבור לוח המחוונים.‏

הדגשות מתכת,‏ ריפוד העור ‏(בדגם Executive)‏ והקונסולה המרכזית החדשה משדרגים את מרחב המחיה ומוסיפים נופך מתוחכם שהופכים את הטורס לרכב שנעים לשהות בו.‏


מידות
עם אורך של 4,700 מ‏"מ,‏ רוחב של 1,890 מ‏"מ וגובה 1,720 מ‏"מ -מהגדולים בסגמנט,‏ לטורס מרווח מעולה לנוסעים ושטח מטען שמציב סטנדרט חדש,‏ עם נפח הנע בין 599 ל-1,622 ליטר,‏ הטורס מציע קיבולת מטען גדולה במיוחד המתאימה לרכב שטח בינוני ומקומות אחסון שימושיים רבים.‏
כושר הגרירה של טורס הוא עד 1.3 טון לנגרר עם בלמים ו-500 ק‏"ג עבור נגרר ללא בלמים.‏

רמות אבזור
כבר מגרסת הכניסה 2WD Premium הטורס מציע שפע של אבזור נוחות ובטיחות:‏
בטיחות – 8 כריות אוויר ‏(כולל כרית קדמית מרכזית בין הנהג לנוסע וכרית להגנה על ברכי הנהג)‏,‏ מערכת למניעת התנגשות קדמית ‏(כולל בלימה)‏,‏ מערכת אקטיבית לשמירה על נתיב הנסיעה,‏ ניטור רכבים ב‏"שטח מת‏" ומניעת מעבר לנתיב שאינו פנוי,‏ ניטור תנועה חוצה מאחור ‏(כולל בלימה)‏,‏ בקרת שיוט אדפטיבית,‏ התרעת עייפות נהג,‏ תאורה גבוהה אוט‏' ועוד.‏
נוחות –מסך מולטימדיה בגודל 12.3 אינץ‏' כולל שיקוף לסלולרי ומצלמה אחורית,‏ ולוח מחוונים דיגיטלי בגודל 12.3 אינץ‏',‏ בקרת אקלים דיגיטלית דו אזורית עם פתחי מיזוג מאחור,‏ בלם חניה אלקטרוני EPB,‏ ריפוד עור טבעוני,‏ תאורת LED מלאה ‏(פנסי חזית,‏ פנסים אחוריים,‏ ותאורה פנימית)‏,‏ מפתח חכם,‏ חלון גג פנורמי עם כיסוי נגלל חשמלי,‏ מנופי שליטה ברגנרציה,‏ חישוקי סגסוגת 18 אינץ‏' ועוד.‏
רמת גימור Executive 2WD מוסיפה מושבים קדמיים מתכווננים חשמלית,‏ עם חימום ואוורור,‏ חימום מושבים אחוריים וריפוד עור.‏
.
עם שילוב מנצח של מידות גדולות,‏ מערכת הנעה היברידית מתקדמת,‏ טכנולוגיה חדשנית ועיצוב קשוח ועדכני,‏ הטורס מספק חבילה מנצחת לנהג ולנוסעים.‏

מחירים:‏
טורס הייבריד Premium במחיר של 179,900 ₪
טורס הייבריד Executive במחיר של 189,900 ₪
אחריות לרכב ל-3 שנים או 100,000 ק"מ .
אחריות לסוללת מתח גבוה 5 שנים או 150,000 ק"מ.

KGM טורס – התרשמות ראשונה – אייזיק דווידוביץ'
את ה-KGM טורס ההיברידית, קיבלנו להתרשמות קצרה במסגרת ההשקה הבוקר.
.
את העיצוב המוכר כבר, אהבנו. לא עוד SUV מעוגל וחסר זהות, אלא מראה תכליתי ״ג׳יפי״ – כאילו שטח.
.
גם פנים הרכב עשוי היטב ונראה מעודכן ועכשוי.
.
תנוחת הנהיגה שולטת ושדה וגם אם המושב אינו מושלם בתמיכתו, הוא גדול ודי נוח. הארגונומיה התגלתה כלא מושלמת-כפתורים קטנים על ההגה, לוח שעונים עמוס וניכר כי צריך להתרגל היטב לפני שמרגישים כאן בבית.
.
תא נוסעים מרווח גם במושב האחורי ונוחות נסיעה נעימה ודי רכה, משתלבים היטב עם בידוד טוב מרעשים. על אחת כמה וכמה כשהמנוע החשמלי הוא הדומיננטי רוב הנסיעה. את הטורס לא תלחצו מדי בפניות וכבישים מפותלים, גם כי אינו מיועד לכך וגם כי ירכון על מתליו ויציג בעיקר תת היגוי נמרח והגה קליל וחסר תחושה. הביצועים עצמם סבירים אך ריגוש לא תמצאו כאן מבחינה דינמית.
.
ניכר כי הטורס ההיברידי עונה על רוב דרישות המשפחה ומבחן ארוך יותר יאפשר לנו לרדת לפרטים הקטנים יותר כשיגיע לידנו.



About Drive Time

מגזין Drive Time מגיש תכנים מעניינים בתחום הרכב והספורט המוטורי. האתר מגיש מבט מקצועי על כלי ותוכן מענין על רכבי כביש, רכבי שטח וספורט מוטורי.

Check Also

קיה EV3 – השקה בישראל

Tweetחברת טלקאר, יבואנית מותג קיה לישראל, מודיעה על תחילת שיווק קיה EV3, רכב השנה בעולם …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *