תפיסות. הן אלה שמנחות אותנו לראות מותג מסוים כטוב או רע. לרוב, תפיסות גורמות לנו לקבל החלטה ולחרוץ את גורלו של המוצר גם אם לא בדקנו אותו לגופו. ובכן, נפח המנוע, עדיין עומד אצל רבים כשיקול מרכזי לכדאיות קניית רכב כזה או אחר. "1,600 סמ"ק כן. 1,400 סמ"ק חלש ולא …
Read More »שברולט סילברדו – קאובוי מוכר במס
השעיטה מערבה במעלה הארוך בכביש 12, מכיוון אילת לכיוון הגבול, לא ממש מזיזה לטנדר המגודל שלנו. הסילברדו הבריון מעלה הילוכים גם כשהשיפוע הופך תלול אפילו יותר. הררי המומנט המצויים מתחת למכסה המנוע העצום המשתרע הרחק לפנים, דוחפים אותנו קדימה. אם לא נרפה תכף ומיד מדוושת התאוצה, עלול הסילברדו לרחף מעל …
Read More »קיה פיקנטו – ההצגה חייבת להמשך
היא היחידה בקטגוריה המציעה שבע כריות אויר וגם תקבלו עליה שבע שנות אחריות. כמעט כל מכונית שנייה מסך קטגוריית מכוניות המיני שנמכרו בישראל בשנת 2016 עונה לשם – קיה פיקנטו. כעשירית מתפוקת הייצור העולמית שלה נמכרת בישראל. פיקנטו היא להיט מכירות היסטרי והדגם החדש שרק נולד והגיע אלינו מיד עם השקתו …
Read More »הונדה אפריקה טווין – רק עם אופנוע
הדבר הגדול והאדום לבן הזה שחונה על המדרכה, ממול סוכנות 'הונדה אופנועים' בתל אביב הוא הונדה CRF1000L. אופנוע אדוונצ'ר המסוגל לשעוט למרחקים גם אם הדרך תחתיו מצופה באספלט וגם אם לאוו. בעוד מספר דקות, ארכב עליו לעבר האופק, בתנאי כמובן, שאצליח קודם להניף את הרגל גבוה מעל המושב ולהתיישב עליו… …
Read More »סיאט ליאון 1.4 סטייל – הפרטים הקטנים
סוף האלף הקודם ותחילת הנוכחי היו ימים של פריחה בסיאט, יצרן ספרדי עם עבר של הרכבת פיאטים ברשיון וחלום להפוך לאלפא-רומיאו של קבוצת VAG. על העיצובים היה אמון לא אחר מאשר וולטר דה סילבה האיטלקי והמכוניות היו מבטיחות. איביזה דור 3 אך הוצגה – וכך גם לאון הקומפקטית, שהתבססה על …
Read More »יונדאי H350 – כלמוביל מכניסה שחקן חדש לזירה
כלמוביל, יבואנית יונדאי ישראל, השיקה הבוקר במסיבת עיתונאים את משפחת דגמי המסחריות הגדולות של יונדאי מעל 3.5 טון, מדגם H350. היבואן תומך את המסחרית החדשה ב- 5 שנות אחריות מטעם היצרן, וללא הגבלת קילומטרים. המחיר – החל מ-230,000 ₪ לפני מע"מ. ה-H350 ישווק תחילה עם משקל כולל של 3.51 טון …
Read More »EcoMotion – הכנס החמישי לעידוד תחבורה חכמה
בסוף חודש מאי, התקיים במרכז פרס לשלום ביפו הכנס השנתי החמישי של קהילת EcoMotion, קהילה שהוקמה על ידי התוכנית הלאומית לתחליפי דלקים ותחבורה חכמה והמכון הישראלי לחדשנות, ובתמיכת משרד הכלכלה והתעשייה. בכנס נכחו מאות בכירי תעשיית הרכב והתחבורה העולמית, בכירים מיצרניות הרכב, חברות הייטק וסייבר בינלאומיות, שנראה היה שבאו למצוא …
Read More »סיטרואן C4 פיקאסו – כמעט מושלמת
סיטרואן C4 פיקאסו עולה 140,000ש"ח, מחיר כמעט זהה לזה של הפולקסווגן גולף 1.4 קומפורטליין או טויוטה C-HR 1.2 ברמת גימור C-ITY. כמכונית משפחתית פרקטית, היא עולה על שתיהן בקלות. הפיקאסו היא בתצורת ואן וכאן יתרונה הגדול. הדגם הנוכחי הושק כבר ב-2013 אך עדיין כוחו במתניו. פעם, חלמתי להיות מעצב מכוניות. הייתי …
Read More »אינפיניטי Q60 קופה – בישראל
אינפיניטי ישראל משיקה בימים אלה בישראל את רכב ה-Coupe החדש שלה, ה-Q60. ה-Q60 תגיע עם 2 נפחי מנוע, מגוון מערכות בטיחות מתקדמות, עיצוב ייחודי, אבזור פנימי עשיר ומפנק, וכאמור, חישוקים גדולים מהסטנדרט בסגמנט. Q60 2.0L Premium היא גרסת הפתיחה של הדגם. הרכב יגיע עם מנוע 2.0 ליטר המפיק 211 כ"ס …
Read More »סיטרואן C3 איירקרוס – דגם חדש
C3 איירקרוס יחליף את C3 פיקאסו. הפיקאסו שהיה מוביל נוסעים יעיל (מיניוואן קטן ) כחלק משושלת דגמי פיקאסו של סיטרואן, יוחלף בעיצוב שלא התרחק מדי מרכב התצוגה עליו היה מבוסס. הפעם, הקהל מצביע לכיוון עיצוב עם זיקה לשטח. סיטרואן מספקים זאת עם גרסת האיירקרוס. עם עיצוב מוחצן (ויפה) תנסה סיטרואן …
Read More »