מבחני רכב

פולקסווגן קארוול 6.1 – מתיחת פנים

המסחרית-וואן של פולקסווגן נולדה אי שם בשנות החמישים – "פולקסווגן טרנספורטר" – מי לא מכיר? עכשיו אנחנו נוסעים לנו בדור השישי המעודכן, הלא הוא T6 – קארוול. את הדור הראשון כינו Type 1) T1) וזכינו כאן ב-DRIVETIME, לנהוג עליה.את דגם T3, שהגיח לעולם בשנת 79, "זכיתי" להפוך לטוטל-לוסט בהתהפכות ההיא …

Read More »

ג'יפ גלדיאטור – לא כמו כולם

גלדיאטור

חזית הרנגלר הלבן שלנו, לא מסגירה את כל הסיפור. לאמיתו של דבר, כבר בחנו כאן את רנגלר בדור הרביעי (JL) שהוצג ב־2018 וגם הוא בצבע לבן ובגרסת רוביקון. בעוד שנייה או שתיים יחשף הישבן הגדול והלבן של רכב המבחן, גלדיאטור, שאינו אלא גרסת הטנדר לרכב השטח המיתולוגי. בראשית, היו אלה …

Read More »

פיג'ו 3008 – מתיחת פנים

3008

3008 המחודשת יוצאת משער 5 של מתחם לובינסקי בשורק. יש לי דה ז'ה וו – יצאתי מכאן כבר מספר פעמים עם 3008 בגרסותיה השונות. מאחורי הקוקפיט הייחודי והמוכר אין כמעט הבדל מאותה 3008 שלפני מתיחת הפנים. אבל, בכל זאת – יש הבדל. פיג'ו חשפה את דגמי פיג'ו 3008 החדשים שלה, …

Read More »

גולף GTI- יותר אוטו או יותר אוטו ספורט?

פעם – וזה היה מזמן, גולף GTI היתה מרגשת אותנו. 110 כ"ס, 810 ק"ג וגלגל אחורי פנימי באויר בכל פנייה חדה ומאתגרת. גולף GTI המקורית, סימן 1 בפי המכורים, הפכה לאגדה בעודה בחייה.דורות של גולף, שבעה במספר, באו והלכו – וגם דגמי GTI ביניהם. חלקם מוצלחים, אחרים פחות. נקודת שפל …

Read More »

קופרה פורמנטור – SUV עם הרבה GROOVE

קופרה פורמנטור

שלהי פברואר, 2020. אילו רק ידענו איזו תקופה קודרת עומדת בפנינו…בשלהי פברואר, 2020, עוד היינו אופטימים. עמדנו לפני סבב בחירות שלישי, הקורונה נראתה רחוקה, הזמנו טיסות לחו"ל – ותערוכת ז'נבה חיכתה לפתוח את שעריה כמדי שנה. במקביל, SUV ספורטיבי בשם קופרה אטקה – סנונית ראשונה למותג טרי מבית סיאט, החל …

Read More »

לנד רובר דיפנדר 90 – הגיבור החדש

מד הזוית שבמרכז התצוגה המרכזית הראה מספר דו-ספרתי שהחל בספרה 2.אל תשאלו אותי מה בא אחריה, שכן הסיטואציה קצת הוציאה אותי משלוותי – דבר שעמד בניגוד גמור לנונשלנטיות ולאגביות שבה הלנד רובר דיפנדר 90 החדש שבו בדיוק נהגתי טיפס את המתלול במסגרת אירוע ההדגמה לדגמי היצרן שנערך בסופ"ש האחרון במסלול …

Read More »

מרצדס S500 – פאר היצירה

מרצדס S500

"הרכב הטוב ביותר בעולם" – כך רשום בקטלוג של מרצדס S500, מושכת אליה מבטי הערצה מחבורת נערים מתלהבים המתגודדים סביבה. גם הנהג במכונית שלידי, דואג לסמן לי שהוא מרוצה מה"בחירה שלי". ה-S היא סמל ליוקרה, לטכנולוגיה מתקדמת ולבטיחות. אני מחנה אותה סמוך ליונדאי I10 ידנית ותיקה וצנועה, גם היא מבית …

Read More »

אאודי S3 – זאב בעור של פרייבט

S3

בדיעבד, ההחלטה לקחת את אאודי S4 למבחן בן שבוע ימים שעיקרו בשוויץ, הייתה טעות. את ההרים המושלגים, הירוק האינסופי והבתים המסוגננים כמעט ולא ראיתי. רוב הזמן הבטתי על מחוג המהירות. אתם יודעים, מצלמות…הסיפור עם S3 בארץ, לא ממש שונה. S3 היא קומפקטית חמה, שרק האחות RS3 הקיצונית יותר ממנה הופכת …

Read More »

שברולט טריילבלייזר – התחרות קשה

שברולט טריילבלייזר

מאחורי הגה של שברולט אתה מוצא את עצמך יושב גבוה מאוד, לפנייך מגרגר מנוע טורבו-דיזל עתיר נפח ועצמה, ומאחור נגררים להם, בד"כ, משאות כבדים. או שתנוחת הנהיגה עשויה להיות גם נמוכה מאוד, כמעט בגובה הכביש, כשמנוע בנזין עצבני בועט לך את הגלגלים האחוריים בזעם, לעבר היגוי-יתר פוטוגני.ויש גם את שברולט …

Read More »

מרצדס EQC – מנהרת הזמן

מרצדס חשמלית

אני לוחש, לגמרי לוחש. אבל למרות המהירות הגבוהה, למרות ההאצה החזקה, בתוך מרצדס חשמלית – השקט מופתי. שקט ובידוד שכאלה שמורים למכוניות יוקרה החוצות את רף המיליון. מחירה של מכונית המבחן היום חוצה את חצי מיליון השקלים. אין כאן מנוע בעירה פנימית, אין הילוכים. מרצדס מציגה – חטיבת EQ.אחרי שנהגנו …

Read More »