700 מטרים מעל פני הים ואנחנו ממשיכים לטפס. הגשם ניתך בעוז והערפל הופך ליותר ויותר סמיך. בחרמון כבר נערם לו השלג והכביש שלפנינו חלקלק, בוצי ופעור בורות. אנחנו על סיפונו של פולקסווגן טוארג החדש – הכלי האידיאלי לתנאים הלא אידיאליים הללו.פולקסווגן טוארג – MID-SIDE LUXURY SUV, הוא, כיום, רכב הנוסעים …
Read More »יגואר XE – חתלתולה עם ייחוס
השמועה מספרת, שפעם אנשים היו תמימים יותר. קל היה לרכוש את אמונם ולמכור להם מוצר – וגם עולם הפרסום שידר מסרים עם "רגליים על הקרקע". במשך מספר עשורים, שווקו מכוניות יגואר תחת הסיסמה הקליטה Grace, Space and Pace (כשלעתים המילה and הוחלפה בפסיק); היו אלו שנות החמישים והששים, החברה הלכה …
Read More »שברולט סילברדו Z77 OFFROAD – החיה
הבהוב בפנסי הלד העוצמתיים הממוקמים בפגוש הברזל המוגבה בחזית, מפנה כל רכב מהנתיב השמאלי. אף אחד לא מעז לחסום את דרכו של שברולט סילברדו השועט מאחור – בטח לא כמו זה שקיבלנו למבחן – Z77 OFFROAD. למעשה, קיבלנו למבחן שני ענקים: אחד בצבע שחור והשני בלבן עם מדבקה אדומה מעוצבת …
Read More »פולקסווגן טרנספורטר – באס על עננים של גראס
כשמתיישבים מאחורי גלגל ההגה האופקי והגדול של פולקסווגן טייפ 2, הידוע גם כקומבי, פולקסווגן טרנספורטר או באס, רצוי לקחת נשימה ארוכה. הנהיגה והנסיעה ברכב המיוחד והאיטי הזה משולה לסוג של מדיטציה. אתה עובד, נאבק בהגה המסורבל ובמוט ההילוכים הארוך והמעורפל. המנוע הקטן מטרטר בסטקטו פולקסווגני טיפוסי, אבל לבאס יש את …
Read More »ביאנקו S – אקזוטיקה עם צווארון כחול
ביאנקו S היא מכונית אינטימית. קצת קשה להכנס, קשה יותר לצאת. לא מפתיע, כשגובהה של היפהפיה הברזילאית הזו עומד על 116 ס"מ בלבד. אבל כשכבר ישובים במושב הבאקט העוטף שלה, אפשר לסלוח לה על הכל, גם על הגה ודוושות שלא ממוקמים ישירות מול הנהג אלא נוטים מעט ימינה, כמו באלפא …
Read More »סיטרואן ברלינגו – (לא) לעובדים בלבד
מסובב את החוגה ימינה ומתחיל בנסיעה. כן, חוגה – שהיא בורר מצבי ההילוכים לתיבה האוטומטית. כן, אוטומטית – ברלינגו אוטומטית עם מנוע טורבו-דיזל 1.5 ליטרים חזק. סיטרואן ברלינגו בדור השלישי שלו ממשיך את המסורת – רכב מסחרי קומפקטי בעל תפיסה חכמה ושימושית.הברלינגו הראשון הוצג בתערוכת פאריז בשנת 1996 והציג תפיסה …
Read More »DS3 CROSBACK – לשבור שגרה
הנהיגה דרומה נמשכת כמעט ארבע שעות והיא משעממת אותי – כבישים ישרים, מחלפים, מהירות קבועה. פיהוק. בכביש הערבה – עוד יותר משעמם לי. זה לא קורה כשמסתכלים על די אס 3 קרוסבק. היא דווקא מעניינת.תסתכלו עליה בעצמכם. העיצוב שלה לא שגרתי – הקימורים, הפרטים, הבליטה המוזרה בקורה B. משעממת – …
Read More »מכוניות שנות ה-60 – משפחתיות שאהבנו
הפרינץ 4 האדומה והחמודה הגיעה. אפשר להתחיל! אוסף הקשישות הצבעוניות, מכוניות שנות ה-60, שלכל אחת מהן אופי והסטוריה משלה, מעלות על פנינו חיוך. לא רק על פנינו, אלא גם על פניהם של העוברים ושבים, פה, באתר הצילומים שלנו שבשדה ורבורג בשרון. אני קורא להן קשישות, אבל בעצם הן נולדו רק …
Read More »קדילאק XT4 – אקסטרא לארג'
זו קדילאק קונברטיבל מודל 64. אני מקיף אותה. לוקח לי זמן להקיף אותה. מתרשם ממשטחי הפח הענקיים; מכסה מנוע שלא נגמר וכל השאר, שגם לא נגמר…XT4 לעומתה היא קדילאק קומפקטית. למעשה היא הקרוסאובר הקומפקטי הראשון של החברה. אבל קדילאק כמו קדילאק – לא תהיה אף פעם, הקטנה שבחבורה. החבורה אליה …
Read More »פולקסווגן טיגואן 1.5 – מנוע חדש
כשתסתכלו בקנקן, תראו רכב בעל קווים שמרניים, רציניים, זוויתיים. אתם תראו פולקסווגן. בתוכו – השמרנות שוב בולטת. אין הפתעות. הכל במקום, בדיוק במקום. תחושת הדיוק, האיכות, המוצקות, היא תעודת הזהות של המותג. פולקסווגן טיגואן 1.5 הוא לגמרי פולקסווגן, פולקסווגן גבוה.כן, הוא מרשים, הטיגואן. אף אחד לא אוהב תחושה זולה במוצר …
Read More »