DRIVING TOURISM – מסעות נהיגה במכוניות ספורט ומכוניות-על הפכו בשנים האחרונות לנישה תיירותית מוכרת בעולם, כשהן משלבות נהיגה במכוניות מרגשות בכבישי נהיגה מאתגרים, בחבילה מפנקת של ארוחות, מלונות ברמה גבוהה, חוויות מיוחדות כמו טיסות מסוק, משחקי גולף ועוד..נפגשנו עם חלוץ הנישה, איתי אלון, שמאז 2015 הוציא עשרות מסעות נהיגה ממגוון …
Read More »BMW 700 – הקטנה שהצילה את ב.מ.וו
יצרנית המכוניות והאופנועים הגרמנייה ב.מ.וו (BMW) היא שם נרדף למכוניות פרימיום איכותיות ולאופנועים משובחים מזה שנים. כיום מדובר בקונצרן רכב ענק המוכר בכל העולם, ועצם היות המותג המתחרה המסורתי של מרצדס מעיד עליו יותר מכל. אבל, זה לא תמיד היה כך. .למעשה – היה זמן שהמותג הגרמני הנודע כמעט ונעלם, …
Read More »המדריך (הכמעט-שלם) לחובב אופנועים מתחיל
בימים עברו, היו שני סוגים עיקריים של אופנועים – אופנועי שטח ואופנועי כביש. שני הסוגים היו מוגדרים מאד, ולא היה בלבול ביניהם. אבל, כטבעם של דברים, שום דבר לא נשאר כמו שהיה בעבר. וכיום, ישנם המון סוגים שונים של אופנועים.אה, כן, ועכשיו במקום "סוגים", אנחנו גם קוראים להם "סגנונות"…😀.באתרי האופנועים …
Read More »הימליאן 450 ושוטגאן 650 – השקה בישראל
ד.ל.ב מוטוספורט, יבואנית אופנועי רויאל אנפילד לישראל, משיקה בישראל שני דגמי אופנועים חדשים, מהחשובים ביותר של המותג, הימליאן 450 – הדור החדש לאדוונצ'ר הפופולארי והשוטגאן 650 – קאסטום מתקדם ומסוגנן..כעת, באמצע שנת 2024, עם למעלה מ-700 יחידות שנמסרו בישראל, רויאל אנפילד עתידה לבצע קפיצת מדרגה נוספת עם חידוש אחד הדגמים …
Read More »המרצדס המורמת מעם – 450SEL 6.9
עוד מימיה הראשונים הציעה מרצדס-בנץ דגמי פאר ויוקרה. מתוך ההיצע הרחב, תמיד בלטה גרסה אחת מעל כולן, בהיותה המפוארת, החזקה, הגדולה או היקרה ביותר. גרסת ה-6.9 ליטר של המרצדס 450SEL היתה אחת מגולות הכותרת היותר מעניינות בהיסטוריה של יצרנית הרכב הוותיקה ביותר, והיא הוכתרה על ידי לא מעט מגזיני רכב …
Read More »אוטוקרס – סע לשלום חביבי, המפתחות בפנים!
אם יש משהו שכמעט יותר נדוש מלעשות על האש ביום העצמאות, זה יהיה לעשות כתבה עלסוסיתא ביום העצמאות… טוב, נו, על האש נדוש יותר..אז החלטתי לא לשבור את המסורת ולעשות כתבה נדושה על סוסיתא לכבוד יום העצמאות. אבלכתבה בסגנון שונה..הפעם אני רוצה לבחור את הדגמים הכי מיוחדים, נכשלים, נדירים, שיוצרו. …
Read More »שעה עם קארטינג – יצאנו מרוצים
מירוץ הסיבולת 24 שעות של לה-מאן, מתקיים אחת לשנה בצרפת מאז שנת 1923. בצניעותינו הרבה אנחנו, כאן בישראל, עדיין לא שם. למרות זאת החלטנו, להעלות לעצמנו קצת את החיוך שירד לאחרונה מהפנים, להגביר את האדרנלין במחזור הדם ולהחיות את התשוקה שלנו לנהיגה. אנחנו מאלה שהגה, רעם מנועים ומסלול מפותל עושים …
Read More »זה קל כמו 1, 2, 3… 504
מי שעוקב אחרינו מעט, מודע לאהבה הבלתי מתפשרת ולהערצה שאנחנו רוכשים לרכבים הצרפתיים. למעשה, בואו נהיה מעט יותר מדויקים כאן – לרכבים הצרפתיים הקלאסיים, הישנים יותר, אלה שיוצרו לפני התקופה שהכל הפך לחשמלי, חסר רעש, חסר ריח, פלסטי לגמרי…בתקופה ההיא, כשאנשים היו אנשים, גם הרכבים (לפחות לדעתנו) היו רכבים אמיתיים, …
Read More »SM V8 – איך סיטרואן כמעט והגיעה אל פסגת עולם הרכב?
סיטרואן SM היא אחת המכוניות המיוחדות שיוצרו, בין היתר בגלל השורשים החריגים שלה; היתה זו יורשת ה-DS האייקונית, והיא נולדה לאחר שהצרפתים רכשו את יצרנית האקזוטיקה האיטלקית מזראטי, עם השפעה מהותית: אחד המאפיינים הנודעים של ה-SM היה מנועה: V6 בנפח 2.7 – ומאוחר יותר 3.0 ליטר של מזראטי. גם שמה …
Read More »סיטרואן SM – מכונית מופלאה, תזמון גרוע
ב-1970, הכל נראה אחרת. הנהלת סיטרואן היתה אופטימית ודומה היה שהשמיים הם הגבול…מספר שנים קודם לכן, השלימה סיטרואן את הרכישות של פנהרד (לצורך סגירת פס היצור שלה – טעות מרה), מפעל המשאיות ברלייה, יצרן האקזוטיקה האיטלקי מאזרטי – והקימה חברה משותפת עם NSU לצורך פיתוח מנועי וואנקל רוטוריים בשם קומוטור. …
Read More »