Genesis G90 – השקה בישראל


כלמוביל משיקה היום את פסגת החדשנות של המותג וספינת הדגל, את Genesis G90. הדגם עם מערכת ההנעהMild Hybrid  מציג כיוון חדש ונועז, עם תכונות סיוע מתקדמות המקלות על הנהיגה, יחד עם מגוון טכנולוגיות חדשות המשפרות את חווית הנוסעים.
.
נסי דירליק, מנהל חטיבת ג'נסיס בישראל מציין כי "השקת ה-G90 מסמלת עבור המותג הרבה מעבר לחשיפת דגם חדש. זהו צעד נוסף במסע שבו ג׳נסיס מגדירה מחדש את חוויית היוקרה המודרנית. החזון שלנו הוא לייצר חיבור עמוק בין טכנולוגיה מתקדמת, עיצוב מרגש ושירות אישי ברמה שלא נראתה קודם. ה-G90 מבטא את השאיפה הזו באופן הטהור ביותר; ספינת דגל של המותג שמציב רף חדש של נוחות, עוצמה ודיוק קפדני בכל פרט. בעתיד הקרוב תמשיך ג׳נסיס להרחיב את היצע הדגמים ואת נוכחותה בישראל ובעולם, תוך שמירה על יחודיות, חדשנות, ומחוייבות ללקוח במרכז."
.
ה-G90 כולל את עיצובי החוץ והפנים האלגנטיים ביותר של סדרת Genesis עד כה ואת רמת הגימור הגבוהה ביותר עם שפת עיצוב חיצונית ופנימית עדכנית ויוקרתית במיוחד. מפרטי הנהיגה מציעים את המיטב מבחינת ניידות נוחה יחד עם תכונות חדשות רבות שנועדו לשפר את איכות השהייה ברכב. כלמוביל תשיק את ה-G90 ברמת הגימור Legendary הגבוהה ביותר עם אופציה לשתי חבילות הרחבה החל מ- 800 אלף ₪.
Executive Pack – מוסיפה מסאז' למושבים ימין ושמאל מאחור + זוג מסכי מולטימדיה 14.6" ליושבים מאחור.
Black – כולל את התוספות של Executive ובנוסף חבילת עיצוב: כל הרכב שחור פנים וחוץ, חישוקים שחורים ובעיצוב שונה, ריפודים בעיצוב G-Matix, דיפון פנימי מסוג עץ אמיתי בגימור שחור מפוחם.

קרדיט תמונות – ליצרן


ה-G90 מוצע בישראל בגרסה המשודרגת עם מערכת הנעה מתקדמת Mild Hybrid המשלבת את מנוע ה V6 Twin Turbo -בנפח 3.5 ליטר עם מגדש-על חשמלי (e-supercharge) הפועל במתח 48 וולט בנוסף למערכת הבעירה. השילוב מעניק ביצועים עם יעילות גבוהה יותר הודות לתוספת מערכת ההנעה החשמלית ומציג הספק מרבי של כ-410 כוחות סוס ומומנט מרבי של 56 קג"מ, הזמינים כבר בטווח נמוך של 1,300 סל"ד ועם יעילות דלק גבוהה יותר . התוצאה היא תגובת מנוע חדה ואחידה, ביצועים ספורטיביים ותאוצה מ-0 ל-100 קמ"ש ב-5.2 שניות, כל זאת תוך שמירה על פעולה חלקה ויעילה. יחידת ההנעה מתואמת לתיבת 8 הילוכים אוטומטית חכמה ולהנעה כפולה כסטנדרט, ומביאה לידי ביטוי את החתימה הדינמית של ג'נסיס כחוויית נהיגה יוקרתית, שקטה ובעלת עוצמה נוכחת.

מגדש העל חשמלי משפר את השהיית הטורבו בסל"ד נמוך, מגביר את התגובתיות ומשפר את צריכת הדלק. כדי להגביר את ההספק המרבי, הוגדלה קיבולת מגדשי הטורבו המותקנים בכל צד של המנוע עם מגדש-העל החשמלי, ובהתאם לשדרוג זה, שופרה קיבולת מצנן הביניים מקורר מים כדי לשפר את ביצועי הקירור והתגובתיות. בנוסף לסיוע בכוח, המערכת במתח 48 וולט ממלאת את תפקיד טעינת סוללת הליתיום במהלך בלימה רגנרטיבית, תוך שהיא מתפקד כגנרטור ומנוע התנעה. המנוע המוגדש במגדש-על חשמלי לא רק מגדיל את ההספק והמומנט המרביים, אלא גם משנה את אופן העברת הכוח.

העיצוב החיצוני האלגנטי ביותר של Genesis עד כה:
חזית ה-G90 כוללת גריל Crest חדש ופנסי חזית דו-קויים אלגנטיים, אשר מעוצבים כך שייראו כמו סמל המותג. גריל ה-Crest בחזית לוקח את התדמית היוקרתית של הדגם לשלב הבא עם עיצוב Layered Architecture, המורכב משתי דוגמאות G-Matrix המונחות זו על גבי זו ליצירת אפקט תלת-ממדי.
פנסי החזית הכפולים, הממוקמים משני צידי הגריל, הם הדקים ביותר עד כה בדגמי Genesis. העיצוב הדק של הפנסים התאפשר הודות לשילוב חכם של מספר פונקציות ביחידה אחת:  תאורת יום DRL עם איתות הכיוון, אורות הדרך הגבוהים ואורות הנמוכים כולם מבוססים על טכנולוגיית MLA (Micro Lens Array).
בכל יחידת אור נמוך משולבות כ-200 עדשות מיקרו-אופטיות, קטנות יותר מהעדשות שהיו נהוגות בדורות הקודמים, אך בעלות עוצמת תאורה זהה ועם טכנולוגיה מדויקת במיוחד. העדשות המתקבלות קטנות יותר מאלה של פנסי הקרנה מדור קודם, אך מספקות את אותה רמת עוצמת אור מה שמחזק עוד יותר את תדמית הטכנולוגיה המתקדמת של ה-G90.


מעמדו של ה-G90 כדגם הדגל של Genesis מתחזק בזכות עיצוב ייחודי של מכסה המנוע בצורת צדפה. תצורה זו כוללת פאנל אחוד המשתרע על פני מכסה המנוע והפגושים, ובכך מבטל את המרווחים בין החלקים ומקנה לרכב מראה נקי, אלגנטי וזורם. סמל המותג המחודש, שצומצם בכמעט 80% מהגרסה הקודמת, משתלב בעדינות בחזית ומשלים את המראה היוקרתי והייחודי.
מבט מהצד חושף את קו הפרבולה קו עיצוב ייחודי של Genesis  אשר מתחיל מכיוון מכסה המנוע ונמשך באלגנטיות לאורך תחתית החלונות ועד לחלקו האחורי של הרכב. קווי כוח אתלטיים שמקיפים את בתי הגלגלים מדגישים את המראה החזק והדינמי של גוף הרכב, תוך שמירה על עידון ונפח מרשים.

קרדיט תמונות – ליצרן


חלונות הצד של השורות הראשונה והשנייה משתלבים בהרמוניה עם קורה C עבה, המאזנת בין תחושת פתיחות לנוסעים מאחור לבין שמירה על פרטיות ומשלימה את תדמית הסדאן המובילה בקטגוריה.
מאחור, שפת העיצוב האופיינית של Genesis ממשיכה עם פנסי ה Two-Line-המוארכים, המשתרעים אל תוך מכסה תא המטען ומעניקים לרכב נוכחות יציבה ומאוזנת. סמל האותיות שלGenesis ממוקם באופן מינימליסטי בין הפנסים להשלמת המראה האלגנטי. רכיבים פונקציונליים כמו לוחית הרישוי, חיישנים שונים ואורות הרוורס מוקמו נמוך יותר, כדי לשמר את המראה הנקי והיוקרתי של חלקו האחורי של הרכב.

תא נוסעים שמפגיש בין טכנולוגיה מתקדמת לרגישות עיצובית אנלוגית
מושב הנהג של Genesis G90 עוצב בקפידה כדי לספק חוויית יוקרה מרבית. עיצוב הפנים מבטא את הפילוסופיה של Genesis  “היופי שבחלל הלבן” השואפת ליצור איזון הרמוני בין טכנולוגיה חדשנית לבין תחושה חמימה, רגועה ועשירה בפרטים מהעולם האנלוגי.
החלק הקדמי של תא הנוסעים מציג פתחי אוורור דקים במיוחד בעיצוב מינימליסטי, המשתלבים בצורות דמויות כנף ובמערכת מולטימדיה מהדור הבא Connected Car Integrated Cockpit (CCIC) המאחדת את לוח המחוונים ומסך הניווט לתצוגה פנורמית אחת, מרשימה במראה היי-טקי ונקי.
הקונסולה המרכזית כוללת שימוש מדויק בזכוכית ובאלומיניום, המעצימים את התחושה האנלוגית המוקפדת. לצד זאת, שילוב בין חוגת הילוכים אלקטרונית (SBW) לבין חוגת שליטה מרכזית (CCP) מאפשר שליטה אינטואיטיבית ונוחה. לראשונה, חוגת ההילוכים כוללת מנגנון רטט במקרה של שילוב להילוך אחורי לשיפור הבטיחות ומניעת טעויות תפעול.
שני גגות השמש הפנורמיים, עבור שורת המושבים הקדמית והאחורית, נשלטים בנפרד, בעוד שתאורת אווירה הממוקמת בצדי הגגות משתלבת עם שאר תאורת הפנים ליצירת תחושת יוקרה עוטפת ונעימה.
המושבים האחוריים עשויים מחומרים באיכות הגבוהה ביותר ומציעים רמת גימור ועידון מהגבוהות בקטגוריה, עם אפשרות כוונון נפרדת לכל מושב השמאלי והימני לנוחות מרבית. ה-G90 מספק גם חוויה חדשה ללקוחות עם מקומות אחסון מעוצבים בקפידה, כגון מגש נפרד למגזינים וספרים באזור עמוד C בשורה השנייה.


דגם G90 החדש מציג עיטורים חדשניים שנוצרו בזכות שיטות עיבוד מתקדמות, ויושמו בקפידה על לוח החזית המרכזי, גב המושבים הקדמיים וגימורי הדלתות בכל אחד מהמושבים. העיצוב משקף את מחויבותה של Genesis ליוקרה בת קיימא, עם שימוש בחומרים יוצאי דופן כמו חיפויים יוקרתיים שמיוצרים מנייר עיתון ממוחזר המעובד בטכניקות חדשניות שמפחיתות את ההשפעה הסביבתית מבלי להתפשר על תחושת הפרימיום כך שהוא מקבל מראה, תחושה ומרקם של עץ מעובד ואיכותי.
בנוסף, נעשה שימוש לראשונה בדגמי Genesis בטכניקת עיטוף מתכתי, בהשראת מלאכת השיבוץ הקוריאנית המסורתית סנגאם. בעיטורים אלה שובצו המוטיב הגרפי של שני הקווים ותבנית ה־G Matrix על גבי מתכת אמיתית, עץ וקרבון ליצירת תחושת עומק ועידון יוצאת דופן.

מערכת המתלים של G90 עברה שדרוג משמעותי ומבוססת כעת על טכנולוגיה מתקדמת המספקת נוחות נסיעה גבוהה והתנהגות כביש מדויקת. מערכת ה־Preview ECS  (מערכת בקרה אלקטרונית חכמה) מוצעת כסטנדרט, ומשלבת בין מצלמה קדמית למידע ממערכת הניווט על מנת לזהות את תנאי הדרך ולכוונן את פעולת המתלים באופן מקדים לנסיעה חלקה בכל מצב.
ליציבות נוספת, כוללת המכונית גם מערכת מתלים אווירית רב־תאית, אשר משנה את לחץ האוויר בהתאם לתנאי הנהיגה. בנסיעה מהירה גובה הרכב מונמך להפחתת התנגדות האוויר ולשיפור צריכת הדלק, ובשטח לא סלול הרכב מוגבה לשם הגנה על תחתית המרכב והפחתת רעידות. בנוסף, גובה הרכב נשמר קבוע גם כאשר משתנה המשקל הפנימי בעקבות נוסעים או מטען, ובכך נשמרת חוויית נסיעה מאוזנת ונוחה.
המערכת יודעת לזהות מראש מהמורות, פסי האטה ושיפועים באמצעות מצלמה קדמית, ולכוונן בהתאם את גובה הרכב והקשיחות של המתלים. כאשר מתגלה מהמורה בטווח של מאה מטר, הקדמת פעולת המתלים מאפשרת להגביה את הגלגלים הקדמיים ב־10 מילימטרים ולספוג את המכה בצורה חלקה יותר. בשיפועים תלולים, החיישנים מרימים את החלק הקדמי כדי להגן על תחתית הרכב מפני פגיעה. בנסיעה על דרכים משובשות, הרכב מוגבה ב־25 מילימטרים גם מלפנים וגם מאחור.

מערכת היגוי אחורי (RWS) מוסיפה רובד נוסף ליכולת התמרון והשליטה. במהירויות נמוכות פונים הגלגלים האחוריים בזווית של עד ארבע מעלות בכיוון הפוך לגלגלים הקדמיים, ובמהירויות גבוהות בזווית של עד שתי מעלות באותו כיוון. פעולה זו מצמצמת את רדיוס הסיבוב ומקלה על תמרון במקומות צפופים, ומצד שני תורמת ליציבות ולתגובה חדה בהעברת נתיב או פנייה מהירה.

הG90 – נחשב לדגם השקט ביותר שייצרה Genesis עד כה. הוא כולל את מערכת ביטול הרעשים המתקדמת ביותר של המותג ANC-R אשר מזהה רעשים מהכביש ומשדרת גלי קול מנוגדים דרך הרמקולים כדי לבטל את הרעש ולספק חוויית נסיעה שקטה ומהודקת.
המערכת אף מכוונת את מנגנון ביטול הרעשים לפי מיקום מושב הנוסע, לאחר ניתוח רגישות השמיעה בכל אחד מהמושבים. בנוסף, חלקים מסוימים ברכב חוזקו עם חומרים ייעודיים להפחתת רעשים ושולבו בו חומרים סופגי קול במוקדים אסטרטגיים ברחבי תא הנוסעים.
גם הזכוכית ברכב הותאמה לשמירה על שקט מופתי, עם שימוש בזכוכית רב שכבתית בכלל החלונות, כולל בזכוכיות הצד הקטנות של השורה השנייה, להשגת בידוד אקוסטי גבוה במיוחד.

חוויית אוטומציה חדשה הודות לטכנולוגיות הנוחות המתקדמות ביותר
ה־G90  מציג סט נרחב של טכנולוגיות נוחות פורצות דרך שמעניקות חוויית אוטומציה מלאה מהרגע בו הנהג מתקרב לרכב ועד ליציאתו ממנו ביעד.
כאשר הנהג ניגש לרכב עם המפתח החכם, ידיות הדלתות נשלפות אוטומטית לקבל את פניו. לאחר הכניסה לרכב, מערכת Easy Close סוגרת את הדלת בלחיצת כפתור ללא צורך במשיכת הידית. הכפתור ממוקם בנוחות בקונסולה המרכזית של השורה הראשונה, בקונסולה של השורה השנייה, וכן בדפנות הדלתות של שתי השורות. ניתן גם להגדיר סגירה אוטומטית של דלת הנהג בלחיצה על דוושת הבלם. ביציאה מהרכב, ניתן לסגור את הדלת באמצעות נגיעה בכפתור שעל הידית החיצונית.
במרכז הקונסולה משולבת מערכת זיהוי טביעת אצבע, המאפשרת לנהג לבחור פרופיל משתמש מותאם אישית, לבדוק יעדים אחרונים ולגשת להגדרות מערכת המולטימדיה.

קרדיט תמונות – ליצרן


גם בזמן נהיגה וחנייה G90 מציע רמת טכנולוגיה גבוהה במיוחד והיא מצוידת במערכת Hands On Detection לזיהוי מדויק האם הנהג אוחז בהגה. כאשר מערכות סיוע לנהג כמו Highway Driving Assist פעילות, המערכת בודקת בזמן אמת את אחיזת ההגה ומספקת התרעות בהתאם.
בעת חנייה, מערכת Parking Collision-Avoidance Assist סורקת את הסביבה מקדימה, מאחור ומהצדדים, ומתריעה על סכנת התנגשות עם עצמים או הולכי רגל. במקרה הצורך, המערכת גם מפעילה את הבלמים באופן אוטומטי.

מרחב אישי ומעורר רגש שחורג מהגדרה של אמצעי תחבורה
ה־G90  מציע שורה של תכונות חדשניות שהופכות את תא הנוסעים למרחב אישי, מותאם ורגשי לא רק כלי תחבורה, אלא הצצה לעתיד שמדמיינת Genesis עבור עולם הניידות.
בין המערכות המובנות ניתן למצוא את Mood Curator ,Virtual Venue וממשק מגע במשענת היד. מערכת Virtual Venue יוצרת חוויית שמע תלת־ממדית המדמה חללים אקוסטיים מוכרים, כמו Boston Symphony Hall או חלל ביתי של Bang & Olufsen המערכת מבוססת על ניתוח סאונד בזמן אמת דרך מיקרופון פנימי, ופועלת בשילוב מערכת שמע של 23 רמקולים מבית Bang & Olufsen בהתאם למהירות הנסיעה, היא יודעת לצמצם רעשי רקע ולשמר את איכות הצליל האידאלית.
מערכת Acoustic Lens Technology מוסיפה שכבת עומק נוספת לחוויית השמע, באמצעות טוויטרים חשמליים הנשלפים מצדדיו של לוח המחוונים ורמקולים בתקרת הרכב בין השורות, ליצירת צליל תלת־ממדי מדויק ועוטף.
Mood Curator היא מערכת בקרת אווירה מתקדמת המשלבת שליטה בתאורה, מוסיקה, ניחוחות, מסאז'ים ווילונות חשמליים. ארבעה מצבי אווירה שונים מוצעים לבחירה, וכל אחד מהם ניתן להתאמה אישית ברמה גבוהה.

קרדיט תמונות – ליצרן


למען נוחות הנוסעים, הותקנו במושבים מערכת מסאז' עם מושבים מסוג ErgoRelaxing כל מושב כולל עשר כריות אוויר בגב המושב ועוד שתיים בכרית המושב, עם ארבעה מצבי מסאז' שונים גוף מלא, גב תחתון, אגן וגוף עליון ושלוש דרגות עוצמה וזמן.
בעת כניסה ויציאה מהרכב לנהג ולנוסע הקדמי, כריות התמיכה הצידיות מתרוקנות על מנת לאפשר תנועה קלה יותר, ומוחזרות למקומן לאחר מכן. כאשר מופעל מצב ספורט או בנסיעה מהירה מעל 130 קמ"ש, הכריות הצדיות מתנפחות אוטומטית כדי להעניק תמיכה דינמית בזוויות חדות.
הנוסעים בשורת המושבים השנייה נהנים ממגוון פתרונות ייעודיים. רמקול מובנה במשענת הראש של הנהג מפיק צלילים והתרעות שמכוונים אליו בלבד מבלי להפריע לנוסעים מאחור. המושב הימני כולל תמיכה חדשה לרגליים עם חימום ואוורור ייעודיים, המאפשרים תנוחת מנוחה נעימה לאורך זמן.
שני מסכי מגע חשמליים בגודל 14.6 אינץ' בגב המושבים הקדמיים מאפשרים צפייה עצמאית לכל נוסע, כולל חיבור לאוזניות בלוטות' נפרדות לכל צד. זווית המסך משתנה אוטומטית לפי מצב המושב.
בנוסף, משענת היד המרכזית בשורה השנייה כוללת מסך מגע בגודל 8 אינץ' המאפשר שליטה על מערכות האקלים, מיקום המושב, הוילונות והתאורה. ממשק התצוגה כולל גרפיקה ואנימציות ייעודיות שמספקות הסבר ברור ונוח לכל פעולה.

חומרים וטכנולוגיות אנטי־בקטריאליים לשמירה על סביבה נקייה ובטוחה יותר לנוסעים
ה־G90  עושה שימוש בחומרים אנטי־בקטריאליים מתקדמים, במטרה להעניק לנוסעים סביבה פנימית בטוחה, נקייה ובריאה יותר.
חלקי פנים מרכזיים ברכב, כגון דיפוני הדלתות, משענות היד ולוח המחוונים, מצופים בחומר ייחודי המבוסס על Silver Zinc Zeolite – ציפוי אנטי־בקטריאלי המונע היווצרות והתפתחות של חיידקים ומיקרואורגניזמים על גבי משטחי עור סינתטי ושטיחונים.
במשענת היד של השורה השנייה מותקן תאי אחסון עם מנורות UV-C LED שתפקידן סטריליזציה של פריטים אישיים במהלך הנסיעה. לפי תוצאות בדיקה פנימית שאושרה על ידי מכון התקנים הבינלאומי Intertek המערכת יעילה בהפחתת מזהמים. בנוסף, מערכת סינון האוויר ברכב כוללת מסנן אנטי־בקטריאלי מתקדם, שתוכנן לחסום חומרים מזיקים באוויר ולשפר את איכות האוויר בתא הנוסעים.

מפרט האבזור
דגם ה־G90  ברמת האבזור Legendary מציע חבילת ציוד עשירה במיוחד, הכוללת חישוקי 21 אינץ', תאורת Welcome קדמית ואחורית כולל הקרנת לוגו מהמראות, ידיות דלת נשלפות אוטומטית, גלגל הגה בעיצוב דו־גווני, חיפויי עור ללוח השעונים ולדלתות, תאורת אווירה עם 64 גוונים, ריפוד תקרה מזמש ודיפון פנימי מסוג Forged Carbon מושבי הנהג והנוסע כוללים כוונון חשמלי עם מערכות Ergo Motion מתקדמות ועיסוי, תמיכה חשמלית לרגליים בשורת המושבים השנייה, כיוונון חשמלי לגלגל ההגה ולמשענות הראש, כריות נוחות, חימום ואוורור לכלל המושבים כולל הגה, זכרונות אישיים, זיהוי טביעת אצבע, מושב אחורי מתכוונן, ריפוד עור נאפה, כיוונון חשמלי מלא לשורת המושבים האחורית, וילונות חשמליים, חלון גג פנורמי, בקרת אקלים תלת־אזורית, דלתות עם סגירה רכה ומערכת סגירה חשמלית, תא מטען חשמלי עם  Smart Trunkמראות כהות עם קיפול חשמלי, מפתח חכם, מתלי אוויר אדפטיביים עם סריקת כביש, היגוי אחורי, בידוד אקוסטי, מערכת לביטול רעשי כביש, תצוגת עילית, מסך מולטימדיה 12.3 אינץ', לוח מחוונים 14.5 אינץ', מערכת שמע B&O עם 23 רמקולים, ממשקי Apple CarPlay ו־Android Auto אלחוטיים, קונסולה אחורית עם מסך מגע 8 אינץ', משטח טעינה קדמי ואחורי, מערכת חיטוי UVC וחבילת בטיחות אקטיבית מלאה.

בטיחות מקיפה בכל גרסאות האבזור:
SCC בקרת שיוט אדפטיבית עם מנגנון זחילה בפקקים
BCA מערכת אקטיבית למניעת תאונות צד כתוצאה מרכב בשטח-מת
LKA מערכת אקטיבית לשמירה על נתיב
FCA מערכת התראה בפני אי-שמירת מרחק עם פונקציית בלימה אוטומטית
RCCA זיהוי תנועה חוצה מאחור עם בלימה אוטונומית
LFA מערכת אקטיבית לשמירה על מרכז נתיב הנסיעה חיישן מקורי להתרעה בפני שכחת ילדים
SEA מערכת להתרעה בפני רכב חולף בעת פתיחת דלת
BVM מערכת להצגת צילום חי של שטח-מת על-גבי לוח השעונים הדיגיטלי
DAW מערכת התרעה על ערנות נהג
LVDA – מערכת המתריעה על תחילת נסיעה של הרכב מלפנים
PCA– מערכת בלימה אוטונומית בתמרוני חניה
מצלמות היקפיות 360° עם תצוגה תלת מימדית
מערכת עזר לחניה אוטומטית + חניה מרחוק
אור גבוה אדפטיבי
10 כריות אוויר

לקוחות Genesis ייהנו מקונספט חוויית הלקוח והשירות של המותג – Genesis ONE, אשר כולל את:
Genesis personal assistant – כל לקוח ייהנה ממנהל שירות אישי, המלווה אותו בכל נושא 24/7 ומהווה הגורם היחיד, שמולו הלקוח מתנהל, ובכלל זה בכל שאלה או בקשה לגבי תפעול הרכב וסיוע בעת צורך לטיפול, קשר עם מרכז השירות ותיאום תור, איסוף הרכב והחזרתו ללקוח וכל נושא אחר הקשור לרכב.
טיפולים ללא עלות – בהתאם ליתרת הטיפולים, שנותרו לפי מפרט היצרן, בכפוף לתנאי Genesis   ONEועוד טיפול אחד נוסף במידת הצורך ללא עלות.
בנוסף, ב-Genesis מבטיחים לתת את השירות הטוב ביותר בענף בכל הקשור לזמינות, איסוף הרכב לכל טיפול במרכז השירות והחזרתו לכל מקום בו הלקוח בוחר, העמדת רכב חלופי לרשות הלקוח, ומתן שירותי דרך בליווי אישי של מנהל השירות האישי.

מחירים וציוני בטיחות


About Drive Time

מגזין Drive Time מגיש תכנים מעניינים בתחום הרכב והספורט המוטורי. האתר מגיש מבט מקצועי על כלי ותוכן מענין על רכבי כביש, רכבי שטח וספורט מוטורי.

Check Also

JAECOO 8 PHEV – השקה בישראל

Tweetכלמוביל, יבואנית הרכב המובילה בישראל, משיקה את ספינת הדגל של מותג Jaecoo&Omoda; דגם ה- PHEV …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *