ד.ל.ב מוטוספורט, יבואנית אופנועי רויאל אנפילד לישראל, משיקה בישראל שני דגמי אופנועים חדשים, מהחשובים ביותר של המותג, הימליאן 450 – הדור החדש לאדוונצ'ר הפופולארי והשוטגאן 650 – קאסטום מתקדם ומסוגנן.
.
כעת, באמצע שנת 2024, עם למעלה מ-700 יחידות שנמסרו בישראל, רויאל אנפילד עתידה לבצע קפיצת מדרגה נוספת עם חידוש אחד הדגמים המבוקשים ביותר והוספת דגם נוסף חדש לגמרי.
.
רויאל אנפילד הימליאן 450
ההימליאן, דגם האדוונצ'ר של רויאל אנפילד נכנס לפלח שוק זה בסערה כאשר הושק בישראל לפני כשנתיים. מאז זכה דגם זה לביקוש גבוה מאוד הודות לידידותיות לרוכב, השרידות הגבוהה שאפשרה לו להיות אופנוע יומיום מעולה וגם לנוע בתוואי שטח קשה וכמובן מחירו האטרקטיבי. דורו החדש של ההימליאן נבנה מחדש מהגלגלים ועד קצות המראות כדי מחד, לשמור על התכונות שהפכו אותו למבוקש כל כך, ומאידך, לשפרו בכל היבט.
.
ההימליאן 450 החדש נבנה סביב שלדה חדשה לגמרי, קשוחה וחזקה אשר במרכזה מנוע בנפח שהוגדל ל-452 סמ"ק. מנוע זה קיבל גם גל זיזים עילי ו-4 שסתומים עם ניהול מנוע מתקדם ואלו הביאו לעליה משמעותית בהספק מ-24.3 כ"ס ב-6,500 סל"ד ו-3.26 קג"מ לכדי 40 כ"ס ב-8,000 סל"ד ו-4 קג"מ. המנוע החדש נמרץ בהרבה, בעל אורך נשימה מרשים ורצועת כוח רחבה במיוחד, אשר תורמים מאוד לזריזות וליכולת לנוע למרחקים גדולים ללא מאמץ. גם תיבת ההילוכים שופרה בהתאם וכעת מציעה 6 הילוכים במקום 5 עד כה ומצמד בתפעול קל ומדויק.
בקצות השלדה נמצאים מתלים חדשים (מזלג הפוך בקוטר 43 מ"מ) שמציעים לא רק מהלך משופר (200 מ"מ מלפנים ומאחור), אלא שיכוך וכוונון מצוינים ומגוונים לכל תנאי שטח ומידות רוכבים. אלה מצוידים גם בגלגלים במידות ראויות לשימוש שטח – 21 אינץ' מלפנים ו-17 אינץ' מאחור. בסיס הגלגלים נפרש כעת על פני 151 ס"מ, מרווח הגחון צמח ל-23 ס"מ (22 עד כה), גובה המושב עלה מ-80 ל-82.5 או 84.5 ס"מ במצבו הגבוה (יש מצב נמוך נוסף בגובה 80.5 ס"מ), נפח מכל הדלק עלה בשני ליטרים לכדי 17 ליטר לשם הארכת טווח הנסיעה בין תדלוקים והמשקל הכללי הרטוב ירד ל-196 ק"ג (199 עד כה).
.
עוד ברשימת החידושים אפשר למצוא ארגונומיית רכיבה משופרת הודות למבנה החדש, כאשר מול הרוכב ישנו לוח מחוונים דיגיטלי עגול בקוטר 4 אינץ' ובו לא רק תצוגה מגוונת, אלא גם קישוריות מלאה לטלפון החכם, תצוגת ניווט מלאה (גוגל מפות), שליטה במדיה ועוד. בנוסף לכך, דגם זה מציע שני מצבי רכיבה, מערכת ABS בעלת מצב שטח (ניתוק הגלגל האחורי), תאורה קדמית, אחורית ומאותתים 'לד', שקע USB TYPE C לטעינה ורשימת תוספות אפשריות ארוכה במיוחד.
מחירי רויאל אנפילד הימליאן 450:
דגם BASE במחיר של 36,990 שקל.
דגם PASS במחיר של 36,990 שקל.
דגם SUMMIT במחיר של 37,990 שקל.
דגם SUMMIT TUBLESS במחיר של 38,990 שקל.
אגרת רישוי – 337 שקל.
רויאל אנפילד שוטגאן 650
כשנה לאחר השקת הסופר מטאור 650, ד.ל.ב מוטוספורט משיקה בישראל את הדגם החדש למשפחת ה-650 של רויאל אנפילד, השוטגאן 650. זהו אופנוע קסטום-בובר אשר מבוסס על הסופר מטאור, אך בזכות שינויים נרחבים בגיאומטריית המתלים, ארגונומיית הרכיבה וכמובן העיצוב, יוצר פלח חדש של קסטום-בובר בנפח ביניים. אופנוע זה מעניק לרוכשיו את האפשרות לבצע בו שלל התאמות אישיות. העיצוב של השוטגאן משחק תפקיד מאוד משמעותי באישיותו של דגם זה הן בשילובי הצבעים האפשריים והן ברכיביו שמרכיבים אופנוע שלם ונאה במיוחד.
שלדת הסופר מטאור עברה כמובן התאמות לדגם החדש, אך את השינוי העיקרי בה ניתן למצוא בזווית המזלג (הפוך, 43 מ"מ מבית SHOWA) החדה בהרבה – 25.3 מעלות במקום 27.6 מעלות וגם בבסיס הגלגלים הקצר ב-35 מ"מ מהסופר מטאור. תנוחת הרכיבה שונתה מאוד הודות לכידון חדש, נמוך ורחב והזזת מיקום הרגליות מהפעלה קדמית אל מרכז הגוף (284 מ"מ לאחור), מה שיוצר תנוחת רכיבה טבעית וספורטיבית בהרבה. על הבלימה מלפנים מופקד דיסק בודד בקוטר 320 מ"מ ומאחור דיסק בודד במידת 300 מ"מ ואלו ננשכים על ידי קאליפרים ByBre עם שתי בוכנות ועליהם מפקחת מערכת ABS בוש.
המנוע בשוטגאן הוא מנוע ה-650 סמ"ק המוכר של רויאל אנפילד ולו 47 כ"ס ב-7,250 סל"ד ו-5.3 קג"מ ב-5,650 סל"ד והוא זה שמספק לו זריזות וקצב תנועה נחוש בעיר ובכבישים מהירים. מכל הדלק המעוצב מכיל 13.8 ליטר דלק כך שיחד עם צריכת דלק נמוכה, מתקבל מרווח רכיבה גדול בין תדלוקים.
מחירי רויאל אנפילד שוטגאן 650:
דגם BASE במחיר 45,990 שקל.
דגם MID במחיר 45,990 שקל.
דגם PREMIUM במחיר 46,990 שקל.
אגרת רישוי – 337 שקל.