אופל MOKKA – השקה בישראל


קבוצת לובינסקי, המייצגת את מותגי פיג'ו, סיטרואן, אופל, DS ו-MG בישראל, משיקה בישראל את חלוץ הדור החדש של רכבי אופל – MOKKA החדש. תחת הסלוגן Less Normal. More Mokka, ה-SUV הקומפקטי יציע תכונות שוברות שגרה בכל היבט – עיצוב חוץ ופנים, טכנולוגיה, מערכות הינע, איכויות הנסיעה, רמות גימור, אבזור בטיחות ונוחות והנאה מהנהיגה. בהתאם לתפישה זו, הוקם אולם קונספט דיגיטלי ייחודי לאופל MOKKA בלבד, בבית צרפת (תובל 5 תל אביב) – Mokka Store. 

עיצוב מושך: שפת עיצוב חדשה ו-Pure Panel

אופל MOKKA החדש תוכנן ועוצב במכוון כדי לעורר רגשות ולהמחיש את הדרך בה עתיד מותג אופל להתפתח בשפת העיצוב, היצירתיות, ההנאה והיעילות. המבנה הכללי והמעטפת החיצונית של ה-MOKA לא רק ממחישים פרופורציות מדויקות, ירידה קפדנית לפרטים ושימוש נכון בממדיו החיצוניים, אלא יוצרים יעילות אווירודינמית גבוהה במיוחד של 0.32 CD. מבנהו גבוה, הגג נראה כמרחף מעל הגוף, חלקו האחורי ספורטיבי, הפרופיל מחוזק עם בתי גלגלים תפוחים וחלקו הקדמי כוחני בעזרת אלמנט העיצוב הבולט ביותר – חזית ה VIZOR שכוללת גריל מודגש וחלק, יחידות תאורת לד ואת סמל הברק של אופל. בנוסף לכל אלו, ה-MOKKA מפוסל באופן מודגש עם שלל קימורים כוחניים, כמו זה הנמצא במרכז מכסה המנוע מלפנים, לצד כמובן הצביעה הדו-גונית (בהתאם לרמת הגימור) והחישוקים הגדולים.

קרדיט תמונה – רונן טופלברג

תא הנוסעים של אופל MOKKA החדש מוסיף להעצים את החוויה הוויזואלית שיצר העיצוב החיצוני ומתבל אותה עם תכנון חכם של סביבת המחיה של כל נוסעי הרכב. ראשית, ה-PURE PANEL DASHBORD שמבנהו עוטף את האוחזים בהגה, כדי להעניק להם שליטה מלאה על מערכות הרכב, נגישות מקסימלית וארגונומיה מתקדמת. הדשבורד כולל בתוכו שני מסכים דיגיטליים – במרכז בגודל 10 אינץ' עבור המולטימדיה בגרסאות ה-GS LINE ו-Ultimate (עם ממשקי AppleCarPlay ו-Android Auto) ורוב מערכות הרכב ומול גלגל ההגה, בגודל 12 אינץ' בגרסאות ה-GS LINE ו-Ultimate שמתפקד כלוח המחוונים ובו שלל תצוגות מתחלפות, כולל יכולת הגדרה עצמית לתצוגה בהתאם לצורך. תצוגות אלה כולן מציגות באופן נקי, יעיל וברור את כל הנתונים להם זקוקים הנוהגים ברכב, ללא רעשי רקע והסחות דעת.

מעבר לכך, ניתנה הקפדה ברורה לשמירה על רף איכות גבוה מבחינת הגימור, החומרים מהם בנוי תא הנוסעים, איכות ההרכבה וכמובן קלות התפעול והשימוש. הדשבורד עצמו משלב חומרים רכים ועמידים, עם גימור דמוי סיבי פחמן (בהתאם לרמת הגימור) לשדרוג הנראות הספורטיבית, מתכות קלות, ריפודים נעימים למגע וכמצופה, גם שימוש בחומרי בידוד איכותיים להשתקת תא הנוסעים מפני חדירת רעשים חיצוניים. מתוך הרצון לשפר את קלות התפעול, ישנו תפעול חיצוני לבקרת האקלים באמצעות פקדים עצמיים נגישים. בנוסף, אופל MOKKA נפרדה מידית ההילוכים המוכרת ובמקומה תמצאו בורר הילוכים חדש, נקי וקל לפעול ולצדו בורר מצבי הנהיגה המשפיעים על תגובות הרכב בהתאם להעדפות הנוהגים. הודות לבסיס גלגלים של 255.7 ס"מ, אופל MOKKA מציע מרחב מחיה נדיב מאוד ביחס לקטגוריה ליושבי הרכב במושב הנהג והנוסע, עם מושבים שתומכים היטב בגוף ומנעימים את הישיבה עליהם גם בנסיעות ממושכות. תא המטען אשר נושא עליו לראשונה את שם הדגם לרוחבו, עם פונט ייחודי מותאם, מגיע בנפח יעיל של 350 ליטר לדגם הבנזין ו-310 ל' לדגם החשמלי ובקיפול המושבים יכול נפחו לצמוח לעד 1,105 ל' בדגם הבנזין ו-1,060 ל' בדגם החשמלי.

יעילות מושלמת: הינע חשמלי מלא וגם מנוע בנזין מתקדם

פלטפורמת ה- CMP (Common Modular Platform) שעל בסיסה בנוי ה-MOKKA החדש, מסוגלת להכיל גם הינע חשמלי מלא וגם הינע בערה פנימית ללא פשרות, כך שהלקוחות יכולים לבחור את יחידת הכוח המתאימה להם ביותר.

ה-MOKKA-e מצוידת בהינע חשמלי מלא, המורכב ממנוע חשמלי בהספק של 136 כ"ס ומומנט של 26.5 קג"מ הזמינים באופן מידי. גרסה זו נהנית מתאוצה מעמידה ל-100 קמ"ש תוך 9.0 שניות ומסוגלת להגיע למהירות מרבית מוגבלת אלקטרונית של 150 קמ"ש. מנוע זה מוזן מסוללת ליתיום בקיבולת של 50 קוט"ש ואלו מאפשרים טווח של עד 338 ק"מ בין טעינות לפי תקן WLTP. הסוללה מצוידת בניהול תרמי עצמאי וקירור אקטיבי הדואג לשמירה על טמפרטורת עבודה אופטימלית בכל מזג אוויר, לשמירה על טווח הסוללה, אפשרות טעינה מהירה ואורך חיי הסוללה. באמצעות מטען פנימי בהספק של 11 קוט"ש, ניתן לטעון את אופל MOKKA-e ממצב ריק לגמרי בעמדת טעינה מהירה (100 קוט"ש) ל-80 אחוזים תוך 30 דקות, השווים לתוספת של 100 ק"מ טווח בכל 10 דקות טעינה. טעינה מלאה 0-100% מעמדה ביתית המספקת 11 קוט"ש תארך כ- 5 שעות או בהתאמה לעמדות עם קצב טעינה נמוך יותר.

אופל MOKKA-e מצוידת במערכת להשבת אנרגיה (רגנרציה) בהאטה ובלימה אשר מסייעת בהארכת טווח הנסיעה. מלבד יעילות אנרגטית מצוינת, הגרסה החשמלית של אופל MOKKA מציעה נסיעה שקטה, חלקה ונעימה במיוחד בכל תנאי דרך ומהירות, כאשר תחת רגל ימין תמיד ישנו כוח זמין.

גרסת הבערה הפנימית של אופל MOKKA מצוידת במנוע טורבו בנזין, 1.2 PureTech. מנוע זה מפיק 130 כ"ס ב-5,500 סל"ד ומומנט של 23.4 קג"מ שזמין כבר ב-1,750 סל"ד. בעזרת תיבת ה-8 הילוכים מבית AISIN והמשקל הקל של 1,233 ק"ג, תאיץ גרסה זו מעמידה ל-100 קמ"ש תוך 9.2 שניות ותעפיל למהירות מרבית של 200 קמ"ש. נתון צריכת הדלק בנסיעה משולבת עומדת על 6.0 ליטר לכל 100 ק"מ וגרסה זו מדורגת ברמת זיהום 7.

ארבע רמות אבזור: בטיחות ללא פשרות ואבזור נוחות רב

אופל MOKKA יוצע בישראל בארבע רמות אבזור –ELEGANCE , GS-LINE, ULTIMATE ו-E-ULTIMATE שמציעות אבזור עשיר, בטח בהיבט הבטיחותי אשר זהה בכל ארבע רמות האבזור ומקנה לדגם ציון בטיחות 7. רשימה זו כוללת:

  • מערכת בלימת חירום אקטיבית (כולל זיהוי רוכבי דו-גלגלי והולכי רגל) עד 140 קמ"ש
  • שמירת נתיב נסיעה ותיקון סטייה
  • התרעה על הימצאות רכב בשטח המת של שדה הראיה
  • זיהוי תמרורי תנועה ומהירות והמלצה לשינוי מהירות בבקרת השיוט
  • מערכת למניעת סנוור ושינוי תאורה בהתאם לתנאי הדרך
  • מערכת התרעת ערנות נהג
  • בקרת שיוט אדפטיבית כולל עצירה מלאה וזינוק מעמידה
  • שמירת מיקום בנתיב בזמן שימוש בבקרת שיוט אדפטיבית
  • מצלמת חניה אחורית עם מבט על וירטואלי
  • חיישני חניה היקפיים

רמת האבזור ELEGANCE כוללת:

  • ·בורר עם שלושה מצבי נהיגה – ECO, NORMAL, SPORT
  • בלם יד חשמלי
  • מערכת מולטימדיה מקורית על גבי מסך מגע בגודל 7 אינץ' (כולל ממשקי Apple CalPlay ו-Android Auto)
  • לוח מחוונים דיגיטלי 7 אינץ'
  • כניסה והתנעה ללא מפתח
  • כוונון גובה למושב נהג ונוסע
  • שקעי USB ו-12V מלפנים ושקעי USB ליושבים מאחור
  • מראות צד בעלות קיפול חשמלי כולל הפשרת אדים
  • מראה פנימית אלקטרו-כרומטית
  • בקרת אקלים
  • תאורת אווירה פנימית
  • חישוקי סגסוגת 17 אינץ' דו-גווניים
  • פנסי LED ראשיים
  • גלגל הגה קטום

רמת האבזור GS-LINE מוסיפה:

  • השפעת מצב ספורט על צליל המנוע, ההיגוי, העברת הילוכים, מיפוי דוושת תאוצה ועוד
  • מסך מולטימדיה 10 אינץ'
  • לוח מחוונים דיגיטלי 12 אינץ'
  • דוושות בגימור אלומיניום
  • חישוקי סגסוגת 18 אינץ'
  • BLACK PACK – גימור שחור לסמלים, פגוש קדמי ומסביב לגריל ה-VIZOR
  • גג הרכב בצבע שחור
  • מכסה מנוע שחור – אופציה בתשלום

רמת האבזור ULTIMATE מוסיפה:

  • ריפוד מושבים מאלקנטרה משולב עור תעשייתי
  • חימום למושבים קדמיים
  • יחידות תאורה בחזית Intellilux Full LED Matrix המתאימה את אלומת האור באופן אקטיבי לתנאי הדרך והתנועה למקסום יכולת ההארה ומניעת סנוור

רמת האבזור E-ULTIMATE כוללת:

  • הדלקה מתוזמנת של מערכת המיזוג
  • PARK&GO – מערכת חניה אוטומטית בניצב ובמקביל, הכוללת יציאה ממקום חניה במקביל
  • חימום לגלגל ההגה
  • ערכת ניפוח גלגלים

מחירים:

  • אופל MOKKA 1.2 טורבו, ברמת ELEGANCE – 132,990 שקל
  • אופל MOKKA 1.2 טורבו, ברמת GS-LINE – 136,990 שקל
  • אופל MOKKA 1.2 טורבו, ברמת ULTIMATE – 141,990 שקל
  • אופל MOKKA-e (חשמלית), ברמת E-ULTIMATE – 158,990 שקל

אופל MOKKA יימכר עם אחריות של 4 שנים או 120,000 ק"מ על מערכות הרכב והגרסה החשמלית כוללת אחריות של 8 שנים או 160,000 ק"מ לסוללה.

לכל לקוחות אופל הקיימים מוצע מחיר מחירון עבור רכבם הקודם ברכישת אופל מוקה חדש (בכפוף לתקנון). בנוסף יוצעו במסגרת ההשקה חבילות מימון אטרקטיביות להקלת תהליך הרכישה.


About Drive Time

מגזין Drive Time מגיש תכנים מעניינים בתחום הרכב והספורט המוטורי. האתר מגיש מבט מקצועי על כלי ותוכן מענין על רכבי כביש, רכבי שטח וספורט מוטורי.

Check Also

סיטרואן C4 החדש – השקה בישראל

Tweet קבוצת לובינסקי, אחת מקבוצות הרכב המובילות בארץ, משיקה את סיטרואן C4 החדש. סיטרואן C4 …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Sorry, our business is not operational at this hour

Please try our contact page