הונדה X-ADV – קטנוע להרפתקנים (השקה)


באירוע השקה לעיתונאים ביקב קסטל, יד השמונה, נחשף היום קטנוע חדשני שפיתחה הונדה. הונדה  X-ADV מבטיח ביצועים של קטנוע מנהלים ספורטיבי ויכולות רכיבה בשטח. 

הקטנוע, מצויד במנוע טווין 750 סמ"ק, תמסורת מצמד כפול, מתלים ארוכי מהלך ועיצוב קרבי/ אלגנטי, מציע גם אבזור רב, מושב גדול גם להרכבת נוסע, ותא אחסון לקסדה מלאה תחת המושב.

מתכנני ה-X-ADV שמו לעצמם למטרה, שילוב בין תכונות קטנוע המאפשר תנועה עירונית צפופה על מנוע ושילדה שיאפשרו גם נסיעה הן בכביש המהיר והן בדרכי עפר.

תא אחסון תחת המושב בנפח 21 ל', משקף המתכוונן לגובה עם 5 מצבים, מגני ידיים בסגנון ההונדה אפריקה טווין, לוח שעונים בסגנון אופנועי הראלי מפתח חכם ועוד, תורמים לשימושיות ונוחות הכלי לשימוש יומיומי.

בולמים ארוכי מהלך, מלפנים ומאחור, חישוקי שפיצים בקוטר 17 אינץ' (15 מאחור), צמיגים דו -שימושים, מאפשרים רכיבה גם בשטח. על מנת לעצור את הכלי, התקינו הונדה קליפרים כפולים בעלי ארבעה בוכנות בהרכבה הידראולית, לצד בקרת ABS.

יחסי העברה בגיר ה-DTC (כפול – מצמדים) מעניקים תגובה טובה יותר גם במצב D. . שלושה מצבי S כוללים תבניות העברה המתאימות לרכיבה ספורטיבית. המנוע בן שני הצילנדרים בנפח 745 סמ"ק מפיק מומנט חזק בסל"ד נמוך ובינוני. צריכת הדלק המוצהרת – 27.9 ק"מ לליטר.

מחיר השקה מיוחד של הונדה X-ADV הינו 77,900 ש"ח.

ה-X-ADV מגיע בשני גימורי סטנדרט ושניים במהדורה מיוחדת.

Digital Silver Metallic (כסף מטאלי)

Matt Bullet Silver (כסף בגימור מאט)

Pearl Glare White – גימור תלת-צבעי המזכיר את ה-Africa Twin

Victory Red – גימור המזכיר את אופנועי השטח מסדרת CRF.

  • מבחן דרכים יערך בקרוב כאן ב-DRIVETIME

מנוע
סוג מקורר נוזל, L2, גל זיזים עליון יחיד
נפח דחיקה (סמ"ק) 745cc
מס' שסתומים לצילינדר 4
קדח ´ מהלך (מ"מ) 80 x ‏77
יחס דחיסה 10.7:1
הספק מרבי 40.3 קו"ט ב-6,250 סל"ד
מומנט מרבי 68 ניוטון מ' ב-4,750 סל"ד
קיבולת שמן 4.1L
מערכת דלק
קרבורציה הזרקת דלק אלקטרונית
קיבולת מכל דלק 13.1 ל'
צריכת דלק 27.5 ק"מ/ל'
מערכת חשמל
מתנע חשמלי
קיבולת מצבר 12V-11.2AH
מוצא ACG 420 ואט ב-5,000 סל"ד
קו הינע
סוג מצמד מצמד כפול רטוב, רב-דיסקי, הידראולי / רטוב רב-דיסקי הידראולי (DCT)
סוג תמסורת 6 הילוכים
הינע סופי שרשרת
מסגרת
סוג Steel Diamond
שלדה
ממדים (א-ר-ג) 2245x910x1375
בסיס גלגלים 1,590 מ"מ
זווית היגוי 27°
מפסע 104 מ"מ
גובה מושב 820 מ"מ
גובה גחון 162 מ"מ
משקל רטוב 238 ק"ג
רדיוס סיבוב 2.8 מ'
מתלים
סוג קדמיים עם אפשרות כוונון
סוג אחוריים Prolink עם אפשרות כוונון דריכה
חישוקים
ממדי חישוק קדמי 17 אינץ'
ממדי חישוק אחורי 15 אינץ'
צמיג קדמי 120/70‎ R17
צמיג אחורי 160/60‎ R15
בלמים
סוג מערכת ABS דו-ערוצית
מכשירים וחשמל
לוח מכשירים דיגיטלי
פנס חזית LED
פנס אחורי LED

About Drive Time

מגזין Drive Time מגיש תכנים מעניינים בתחום הרכב והספורט המוטורי. האתר מגיש מבט מקצועי על כלי ותוכן מענין על רכבי כביש, רכבי שטח וספורט מוטורי.

Check Also

קרוס קאנטרי

וולבו V60CC – קרוס קאנטרי

Tweet אני לא יודע מה אתכם, אבל אני מאוד אוהב את המראה שלה. היא לא …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Sorry, our business is not operational at this hour

Please try our contact page