פולסטאר – מותג חדש בישראל


המותג השבדי-סיני-חשמלי, עושה עליה לישראל ומציג את הדגם הראשון שלו -פולסטאר 2, שמחירו מתחיל ב-255,437 ש"ח (המחיר כולל אגרת רישוי) והוא מציע שלוש תצורות שונות של מנוע וסוללה.

Polestar 2 מביא עימו עיצוב אוונגרדי וחוויית בעלות ייחודית לסגמנט החשמלי הקומפקטי הפרימיום, ומספק פנים שהוא כולו טבעוני כסטנדרט, שימוש תוך שימת דגש על בר-קיימא בחומרים, טכנולוגיה מובילה וביצועים מעולים.

נילס מוסקו, ראש תחום אסטרטגיה ופיתוח עסקי ב-Polestar: "אנו נרגשים להביא את פולסטאר לישראל. כמותג אתגר חשמלי מובחר, מצאנו שותף טבעי במאיר חברה למכוניות ומשאיות, ואנו שמחים להצטרף לפורטפוליו של מותגי הרכב שלהם".
שרון גלזר, מנכ"ל חטיבת מכוניות ואופנועים במאיר חברה למכוניות ומשאיות: "אנחנו נרגשים להשיק את פולסטאר בישראל. מותג ביצועים טהור ומתקדם שעבורו אנו צופים עתיד מבטיח בפורטפוליו שלנו".

רכבי פולסטאר נרכשים באופן מקוון, ברחבי העולם, באמצעות תהליך דיגיטלי 100% פשוט שעתיד להגיע, בהמשך, גם לישראל. תהליך זה מגובה על ידי מרכזי מכירה פיזיים הידועים ברחבי העולם כ-Polestar Spaces ו-Polestar Destinations. סביבות מכירה מותאמות אישית אלו מאפשרות לצרכנים ליצור אינטראקציה פיזית עם המותג, להיפגש עם מומחי Polestar כדי לחקור את המכונית ביתר פירוט, כולל ביצוע נסיעות מבחן. ה-Polestar Space הראשון בישראל מתוכנן להיפתח לקהל באוקטובר בהרצלייה.

קרדיט תמונה – מערכת דרייבטיים

פולסטאר 2

Polestar 2, שהושק ברחבי העולם בשנת 2020, זכה לאהדה רבה בקרב הלקוחות, המעריצים והעיתונות העולמית במהלך השנה הראשונה למכירתו. הפרסים והשבחים שקטף כוללים את תארי מכונית השנה בנורבגיה ובשווייץ, ה-All-Round EV הטוב ביותר של מגזין BBC Top Gear, המקום הראשון בעיצוב המוצר של Red Dot, כמו גם ב-Golden Steering Wheel הנחשק בגרמניה.

Polestar 2 הייתה המכונית הראשונה בעולם עם מערכת Google מובנית. מערכת המידע והבידור של Android Automotive OS מספקת סביבה דיגיטלית יציבה ואמינה וניתנת להתאמה לאפליקציות ולפונקציות הרכב, תוך שהיא מביאה לראשונה את שירותי Google כשהם משובצים במערכת הרכב – כולל Google Assistant, Google Maps עם תמיכה בכלי רכב חשמליים וחנות Google Play. שליטה קולית טבעית ותצוגת מסך מגע בגודל 11 אינץ' מעוררים לחיים את הממשק החדש.

התנסות ראשונית עם הפולסטאר 2 החדשה/ אייזיק דוידוביץ'

ההשקה במרכז ת"א חשפה אותנו לפולסטאר 2 בפעם הראשונה. עיצוב נאה ונקי, לא SUV אבל גבוה יותר מהמשפחתית של השכנים. הצוות השבדי שהגיע לניהול האירוע, טוען שהחום והלחות התל אביבית היא לטעמו.
לך תבין.

פולסטאר 2 בעלת 2 מנועים וטווח ארוך, הופקדה בידנו. זו לא גרסת הפרפורמנס הבכירה, אבל עם 408 כ"ס המחולקים שווה בין הציר הקדמי והאחורי, ונתון של 4.7 שניות להאצה ל-100 קמ"ש, אין לנו ממה לחשוש שנעכב את התנועה.
קיבלנו את הרכב למספר שעות וההתרשמות היא ראשונית. מבחן מקיף יותר נערוך בהמשך. המסע הקצר שלנו עד לחיפה וחזרה, הספיק בכדי להתרשם שמדובר ברכב שהושקעה בו מחשבה על ניקיון עיצובי, יעילות תפעול והנדסת אנוש טובה. תנוחת הנהיגה מצוינת המושבים הקדמיים נוחים ומעבר לספסל האחורי, מפחית מעט את ההתלהבות. לא שצפוף שם מאחור, אך משקוף דלת נמוך מעט המקשה על הכניסה, רצפה לא שטוחה והיעדר מקום לכפות הרגליים מתחת למושב הקדמי, פוגם משהו בחוויית הנוסעים שם.

פולסטאר 2 נעימה לנסיעה ומבודדת היטב, כל זאת כשהאספלט משובח. קשיחות מתלים וחתך צמיגים נמוך (ולחץ ניפוח גבוה המומלץ ע"י היצרן) מביאים לשיכוך לא מושלם כשמדובר באספלט שבור, פס האטה מוגזם ושאר מזיקים.
מאידך, הניהוג בפולסטאר הזו מרשים למדי. בתפריט, הגה מהיר (2.6 סיבובים מנעילה לנעילה) ומדויק, עבודת מתלים רהוטה המרסנת את המרכב הכבד. ואחיזת כביש גבוהה החיונית כשמדובר ברכב בעל ביצועים שכאלה.

פולסטאר 2 קוראת תיגר על טסלה 3 ועומדת מול מתחרות גרמניות עם גנים טובים. נראה שפולסטאר איננה עוד מכונית חשמלית מההיצע השוטף אותנו לאחרונה. הרושם הוא שיש כאן מוצר שמשתדל יותר וברוב המקרים גם מצליח.

בישראל מגוון דגמי ה-Polestar 2 יכלול שלוש גרסאות, המציעות שילוב של ביצועים וטווח. גרסת מנוע יחיד בטווח הסטנדרטי תכלול מנוע חשמלי של 170 קילוואט/330 ננומטר ומארז סוללות של 69 קילו-וואט, עם טווח WLTP* של עד 470 ק"מ. המנוע היחיד לטווח ארוך יגדיל את גודל הסוללה ל-78 קילוואט-שעה, ויגדיל את טווח ה-WLTP* עד ל-540 ק"מ. גרסת המנוע הכפול לטווח ארוך עם הטווח הגבוהה כוללת שני מנועים חשמליים ואותה סוללה של 78 קילוואט-שעה, בהספק כולל של 300 קילוואט ו-660 ננומטר. ערכת ביצועים אופציונלית מגדילה נתונים אלה ל-350kW ו-680Nm בהתאמה. הטווח הוא עד 480 ק"מ WLTP*.

* נתון הטווח החשמלי מבוסס על נתוני WLTP שהתקבלו בתנאי בחינה ספציפיים. טווח הנסיעה האמיתי וצריכת האנרגיה המושגת בתנאים אמיתיים משתנים בהתאם לאופי הנהיגה ולגורמים חיצוניים אחרים.

מחירים

תוספות בתשלום:
• חישוקי סגסוגת 20 – 8,000 ₪
• צבע מטאלי – 7,000 ₪
• מושבי עור נאפה מאווררים – 25,000 ₪
*המחירים כוללים מע"מ


About Drive Time

מגזין Drive Time מגיש תכנים מעניינים בתחום הרכב והספורט המוטורי. האתר מגיש מבט מקצועי על כלי ותוכן מענין על רכבי כביש, רכבי שטח וספורט מוטורי.

Check Also

LEAP C10 – השקה בישראל

Tweet סמלת, יבואנית רכבי הפרימיום, השטח וההובלה המובילה בישראל, מכריזה על השקת הרכב החשמלי המשפחתי …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Sorry, our business is not operational at this hour

Please try our contact page