XPENG – השקה בישראל


freesbe גאה להשיק בישראל את מותג רכבי הפרמיום החשמלי XPENG יצרנית רכבים חשמליים סינית מהמדוברות והמסקרנות בעולם. XPENG מצטרפת אל שאר מותגי-freesbe רנו, ניסאן, אינפיניטי, דאצ'יה, צ'רי,EVeasy ואלפין.
.
איציק וייץ, מנכ״ל freesbe: ״אנחנו גאים להשיק את XPENG בישראל, מותג הפרמיום EV המתקדם והמסקרן בעולם העתיד לקבוע אמת מידה חדשה עבור נהג הרכב החשמלי ונוסעיו. הדגמים הראשונים שאנו מציגים מציעים חוויית נהיגה חשמלית ייחודית עם סביבת משתמש מתקדמת ומוקפדת בניואנסים של איכות ויוקרה. ישראל, יחד עם מדינות נוספות במערב אירופה, מהווה חלק מראש החץ של XPENG בכניסתה לשוק הגלובלי ואנחנו גאים לקחת חלק בכך"
.
XPENG הוקמה בשנת 2014 ומתכננת, מפתחת, מייצרת ומשווקת רכבים חשמליים הפונים לקהל צרכנים מבוסס הדורש איכות גבוהה וטכנולוגיה עילית. לחברה מרכזי מחקר ופיתוח ברחבי העולם והיא שמה לה למטרה לעצב חווית ניידות שמונעת מצרכי המשתמש ולא ממגבלות המכונה. על מנת למקסם את חווית הנסיעה של לקוחותיה, XPENG מפתחת בעצמה את הטכנולוגיה המתקדמת של מערכות סיוע לנהג ומערכת ההפעלה החכמה לרכב, כמו גם את מערכות הליבה לרכב כולל מערכת ההנעה והארכיטקטורה החשמלית/אלקטרונית ובמקביל עוסקת בפיתוח נושא הניידות האווירית האישית והאוטונומית. מטה XPENG פועל בגואנז'ו, סין, עם שלוחות בבייג'ינג, שנחאי, עמק הסיליקון וסאן דייגו בארה״ב ובאמסטרדם. הרכבים מיוצרים במפעלי החברה המתקדמים בז'אוצ'ינגובגואנז'ו.

קרדיט תמונות – ליצרן

XPENG P7
ה-P7 הינו רכב ספורט סדאן בסגנון GT המשלב עיצוב ספורטיבי עם תכונות EV מתקדמות, מערכת בטיחות XPILOT בעלת יכולות אוטונומיות ודגשים של איכות ובטיחות לרבות זכייה ב-5 כוכבי בטיחות במבחני Euro NCAP, טווח נסיעה מירבי של 576 ק"מ ותאוצה מ0-100 קמ"ש ב- 4.1 שניות ועד- 473 כ"ס. זהו גם דגם הייצור הראשון בעולם המופעל על ידי מערכתDRIVE AGX Xavier של NVIDIA.

ביצועים
שלדה בתכנון ספורטיבי לאופטימיזציה של תכונות EV (מרכז כובד נמוך, כוחות תאוצה חזקים), בשילוב מכלולים ממיטב רכבי הביצועים האירופיים, לרבות מערכת בלימה מתוצרת Brembo בעלת קליפרים רב בוכנתיים ודיסקים מאווררים מלפנים ומאחור, שבב Qualcomm Snapdragon 820 בעל ביצועים גבוהים המריץ את מערכת ההפעלה המתקדמת XpengXmart OS 2.0 – מערכת אינטראקטיבית קולית המשלבת אפליקציות צד שלישי.
יכולת שדרוג OTA עבור אפליקציות לרכב וכן פונקציות הנשלטות על ידי ECU הנתמכות על ידי SEPA (ארכיטקטורת פלטפורמה חכמה)
מארז סוללות פריזמטיות בפרופיל דק מתוצרת CATL
טעינה מהירה – טעינה מ-30% עד 80% במהירות של 29 דקות, טווח של 120 ק"מ תוך 10 דקות.
.
בנוסף לטכנולוגיה גבוהה, ה-P7 מתהדר בעיצוב מינימליסטי בצללית GT קופה בעל מקדם גרר נמוך ובעיצוב UX שמטרתו להעשיר ולהעצים את חווית הנהיגה. סביבת הנהג החכמה נועדה לקיים אינטראקציה עם הנהג והנוסעים באמצעות פקודות קוליות, מידע ובידור, כאשר גולת הכותרת היא ארכיטקטורת אודיו היקפית מבית יצרן ההי-אנד Dynaudio בעלת 22 רמקולים, לרבות 2 רמקולים במושב הנהג ו-2 רמקולים נוספים חיצוניים
ל-P7 גג זכוכית פנורמי, דלתות ללא מסגרת וקונסולה בעלת פרופיל נמוך המשפרים את שדה הראיה. דיפוני עור נאפה בחבילת DiamondX 07 זמין ב- 3 צבעים לבחירה עבור מגע נוסף של יוקרה.
בנוסף, משיקה freesbe בישראל מהדורה מוגבלת של ה-P7 Wing, דגם מיוחד של ה-P7 שהוצג לראשונה בתערוכת Auto Guangzhou, מהדורת הדגל נועדה להדגיש את הסגנון הספורטיבי והדינמי של ה-EV ספורט-סדאן עם זוג דלתות קדמיות בסגנון מספריים, אשר משויכות באופן מסורתי רק לסגמנט רכבי הספורט היוקרתיים. מהדורת ה-P7 Wing זמינה בגרסת הנעה כפולה עם ביצועים קיצוניים (473 כ״ס, 4.1 ש׳ מ-0-100 קמ״ש) ובצביעה ייחודית.

קרדיט תמונות – ליצרן

XPENG G9
ה-G9 SUV הוא רכב פנאי חשמלי גדול ומרווח, המתגאה בפלטפורמת הסיליקון קרביד (SiC) 800v המאפשרת ביצועי טעינה מהירים במיוחד.G9 מציע טווח של עד 570 ק"מ, עם חלוקת כוח מתקדמת ומערכת שחזור אנרגיה כדי למזער את אובדן הכוח תוך מקסום טווח הנסיעה.
.
ביצועים עוצמתיים
ההספק הכולל של המנועים הכפולים (551 כ"ס) מאפשר תאוצה של 0–100 קמ"ש תוך 3.9 שניות. לG9-שבעה מצבי נהיגה, כולל Boost Mode המסייע לרכב להגיע למומנט המרבי שלו תוך 0.15 שניות.
ה-G9 מציע מתלי עצמות עצה כפולות בחזית ומתלה רב-חיבורי מאחור וכן מערכת מתלי אוויר כפולה עם מהלך מתלה משתנה של 100 מ"מ
מקדם גרר 0.272, עיצוב אווירודינמי יעיל אנרגטית
בנוסף לביצועים המרשימים, ה G9-מעניק חווית פנים מפנקת עם 2 מסכי מולטימדיה בגודל ״14.96 לנהג ולנוסע, פונקציות עיסוי עם 6 מצבים שונים ל- 4 מושבים. מצב רגיעה Mindfulness, וחווית סאונד ממערכת מביתDynaudio. יחידות של תאורת אווירה מתקדמת עם 3 מצבים משתנים ומושבים אחוריים עם כיוון חשמלי ואפשרות להטיה של 10° למשענות הראש
לG9-נפח תא מטען אחורי של 660 ל' העולה ל-1,576 ל' כאשר המושבים האחוריים מקופלים, בנוסף לתא מטען קדמי בנפח 71 ליטר. המושבים הקדמיים והאחוריים ניתנים לקיפול ולהתאמה ליצירת מרחב מודולרי בהתאם לשימוש.
ה-G9 מצויד גם במוט גרירה חשמלי מתקפל ושקע V220 בעל ביצועים גבוהים.

קרדיט תמונות – ליצרן

מחירים


About Drive Time

מגזין Drive Time מגיש תכנים מעניינים בתחום הרכב והספורט המוטורי. האתר מגיש מבט מקצועי על כלי ותוכן מענין על רכבי כביש, רכבי שטח וספורט מוטורי.

Check Also

סקודה אניאק קופה – חוויה חשמלית כחולה

Tweet והנה התחלנו שנה אזרחית חדשה. הפרסומת הנוכחית של סקודה רצה על הטלוויזיה בסלון ומאחלת …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Sorry, our business is not operational at this hour

Please try our contact page