משפחת דגמי האינדיאן Scout החדשה – השקה בישראל


ד.ל.ב מוטוספורט, יבואנית אופנועי אינדיאן, יצרנית האופנועים האמריקנית הראשונה, משיקה בישראל את הדור החדש למשפחת ה-Scout, הדגם שהפך לא רק לאייקון על שני גלגלים, אלא גם לדגם הנמכר ביותר של אינדיאן בעולם. האבולוציה החדשה של הדגם, משלבת DNA אותנטי של היסטוריה מרשימה, עם טכנולוגיה מודרנית ואיכות מוקפדת. התחדשות זו, מביאה לשוק בישראל חמישה דגמים חדשים ברמות אבזור שונות ולמעלה ממאה רכיבים נלווים להתאמה אישית.
.
אינדיאן Scout החדש נבנה לאחר הקשבה ארוכה לקבוצות הרוכבים והלקוחות ויישום הבקשות שלהם מהדור החדש – זה מציע תמהיל מושלם של ביצועים מעוררי חשק, טכנולוגיה שימושית וגמישות גבוהה לרוכבים שמתבטאת במושב נמוך (680 מ"מ) המאפשר הגעה קלה עם הרגליים אל הכביש, תנוחת ידיים נוחה, בקרות אלקטרוניות להעלאת רף הבטיחות ואף יכולות ספורטיביות ברכיבה.
.
ליבו של ה-Scout הוא כמובן מנוע V-טווין חדש לגמרי – ה-SpeedPlus 1250, נפחו 1,250 סמ"ק, הוא מקורר נוזל ותפוקתו עומדת על 105 כ"ס ו-11.1 קג"מ (6,300 סל"ד) בארבע מתוך חמש גרסאות הסקאוט, כאשר הספק גרסת ה-101 עומד על 111 כ"ס. מנוע זה, יחד עם תיבת 6 הילוכים חדשה, מציעים זמינות כוח מרשימה אשר מייצרת מחד יכולת שיוט נינוחה וגם מעמידים לרשות הרוכב שפע של כוח להאצות נחושות ורכיבה ספורטיבית יותר. ה-Scout החדש נהנה גם ממרכז כובד נמוך במיוחד שהופך את כל ההתנהלות עמו לקלה במיוחד, מבלמים עוצמתיים (320 מ"מ, 4 בוכנות) ומלאי תחושה ועוד. 
.
לעיצוב יש כמובן חלק משמעותי בבניית האופי, המעמד והאיכות הנתפסת של הדגם החדש. העיצוב נוטה באופן ברור לעולמות הקלאסיים, עם מבנה זורם למכל הדלק (13 ליטר), גלי ונעים שדואג להסתיר ככל הניתן רכיבים כמו הרדיאטור שבחזית המנוע, צמות החשמל ועוד. הירידה לפרטים לא פחות ממרשימה בדגמי ה-Scout החדשים, כל בורג, גימורי הצבע, הלוגואים ושאר הרכיבים כמו המראות המסוגננות והמושבים התפורים בקפידה. הכול משדר יוקרתיות ואותנטיות אמריקנית. בתוך כל זה, ארוזים רכיבים מודרניים כמו לוחות מחוונים אנלוגיים ודיגיטליים בגודל 4 אינץ', שקעי USB לטעינה, בקרת שיוט, הנעה ללא מפתח, תאורת LED ועוד (בהתאם לגרסאות).

קרדיט תמונה – ליצרן

SCOUT BOBBER
דגם ה-BOBBER הוא ההתגלמות המודרנית של דגמי האופנועים משנות ה-40 – הצמיג הקדמי השמנמן, חיפויי גלגלים מקוצרים, כידון נמוך, צללית נמוכה, הפנס הקדמי העגול, בולם אחורי במהלך של 51 מ"מ ובולטות המנוע. כל הסממנים האלה, מתמונות ה'שחור-לבן' של פעם, שועתקו אל הדור החדש. המראה הקשוח והמסוקס בולט מיד, בוודאי שבצבע השחור הייחודי ומעורר מיד את החשק לצאת לרכיבת לילה. דגם זה ישווק בשלוש רמות גימור – בסיס, לימיטד ולימיטד + טק.

קרדיט תמונה – ליצרן

 SUPER SCOUT
ה-SUPER SCOUT הוא הבחירה הטבעית עבור רוכבים המתכננים לבלות את מרבית זמנם על הכביש המהיר. הודות לתוספות חשובות כמו מיגון רוח בחזית (אותו ניתן לפרק ולהתקין במהירות), יחד עם חישוקי שפיצים, בולם אחורי במהלך של 71 מ"מ, מושב מורכב\ת ותיקי צד, כל סגנון רכיבה הופך לאפשרי, לבד או בזוג ולכל מרחק. דגם זה משווק ברמת הגימור לימיטד + טק הגבוהה.

קרדיט תמונה – ליצרן

SPORT SCOUT
דגם ה-SPORT SCOUT לא רק נראה יותר ספורטיבי, אלא גם מרגיש כך. מושבו תומך יותר בגב התחתון, משדר מוכנות תמידית להאצות וביצועים, פירינג החזית מסיט את הרוח ביעילות וגם פנס החזית במבנהו הייחודי תורם למראה הקלאסי הספורטיבי. את רשימת השינויים הוויזואליים וגם הטכניים המשפיעים על חדות ההתנהגות סוגר החישוק הקדמי שצומח לכדי 19 אינץ' ועליו צמיג צר ודביק אשר מחדד מאוד את תחושות ההיגוי. דגם זה ישווק בשלוש רמות גימור – בסיס, לימיטד ולימיטד + טק.

קרדיט תמונה – ליצרן

SCOUT CLASSIC
דגם ה-CLASSIC הוא כמובן הדגם הקלאסי ביותר במשפחת ה-SCOUT. המקור לנראות והתפיסה הזו מגיעים הודות לשימוש בחיפויי הגלגלים האייקוניים של אינדיאן, לחישוקי השפיצים המבריקים, לצביעה הדו-גוונית המפורסמת של המותג, לשימוש נרחב בחלקי כרום (בצנרת הפליטה, המראות הקלאסיות ועוד) ואלו פוני במובהק לרוכב אשר מחפש אחר המראה המקורי של דגמי אינדיאן. דגם זה ישווק בשלוש רמות גימור – בסיס, לימיטדולימיטד + טק.

קרדיט תמונה – ליצרן

101 SCOUT
דגם ה-101 של ה-Scout הנו חדש לגמרי במשפחה, אך עדיין נושא בקרבו היסטוריה ומורשת יקרים. דגם זה מתוכנן להציע את הרף הגבוה ביותר של עיצוב, אבזור ואיכות במשפחת הדגמים (רמת אבזור לימיטד + טק). למשל, הוא מצויד במזלג מתכוונן מלפנים ובצמד בולמים אחוריים מתכווננים גם כן ושאר רכיבי פרימיום כמו בלמי ברמבו חזקים,שלושה מצבי רכיבה (Rain, Standard, Sport) המשפיעים על תגובות המנוע והבקרות האלקטרוניות,משולשי היגוי מכורסמים, כידון ייחודי, פנס חזית מקורי ועליו פירינג אווירודינמי. בנוסף לכך, שגם ה-101 זוכה לצביעה קלאסית ותגי שם (101) המבליטים את ייחודו.

מחירים:
אינדיאן Scout Bobber: החל מ-127,990 שקל
אינדיאן Sport Scout: החל מ-129,990 שקל
אינדיאן Scout Classic: החל מ-129,990 שקל
אינדיאן Super Scout: החל מ-144,990 שקל
אינדיאן Scout 101: החל מ-144,990 שקל
• המחירים כוללים מע"מ ואגרת רישוי


About Drive Time

מגזין Drive Time מגיש תכנים מעניינים בתחום הרכב והספורט המוטורי. האתר מגיש מבט מקצועי על כלי ותוכן מענין על רכבי כביש, רכבי שטח וספורט מוטורי.

Check Also

FREEWHEELER מסוג TRIKE של הארלי דוידסון – השקה בישראל

Tweet ׳אלבר מוטו׳, יבואנית אופנועי Harley-Davidson בישראל מודיעה לראשונה בהיסטוריה, על הגעתו  של FREEWHEELER מסדרת …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Sorry, our business is not operational at this hour

Please try our contact page