מד הזוית שבמרכז התצוגה המרכזית הראה מספר דו-ספרתי שהחל בספרה 2.
אל תשאלו אותי מה בא אחריה, שכן הסיטואציה קצת הוציאה אותי משלוותי – דבר שעמד בניגוד גמור לנונשלנטיות ולאגביות שבה הלנד רובר דיפנדר 90 החדש שבו בדיוק נהגתי טיפס את המתלול במסגרת אירוע ההדגמה לדגמי היצרן שנערך בסופ"ש האחרון במסלול המוטוקרוס שבמכון וינגייט.
במבט לפנים ממושב הנהג כל שראיתי מולי היו שמי התכלת של תחילת הקיץ, אלא שבזכות מערך המצלמות ההיקפיות המתקדם שמותקן בדיפנדר כל שנדרש ממני זה רק להציץ במסך ולראות את אשר צופן לי מסלול המכשולים בהמשך הדרך. עדיין באמצעות אותו מסך, המשיך הדיפנדר וסיפר לי מה מצבם של כל אחד משלושת הדיפרנציאלים מבוקרי המחשב שלו וכן של ארבעת מתלי האויר עליהם הוא יושב, אשר נשפו ונשמו נמרצות כדי לוודא שהמרכב נשאר מעל הקרקע בזמן שכל אחד מהגלגלים זוכה לגעת באדמת ארץ הקודש.
הגיבור החדש של לנד רובר, שהדור החדש שלו שבו אני נוהג כרגע הושק לפני חודשים אחדים, הוא נצר לשושלת ארוכת שנים של רכבי שטח אייקוניים שניתן לפגוש בכמה מהפינות הנידחות ביותר של העולם וכן גם במספר צבאות כולל צה"ל, שם אבותיו עודם משמשים כרכב סיור ממוגן (דויד), וככזה הוא אינו יכול להרשות לעצמו להיות פחות מאשר היהלום שבכתר במשפחת הדגמים של היצרן הבריטי.
וכך, לצד פאר ותחכום שהמעמד מחייב, מתהדר לו הדיפנדר בשימוש נרחב באלומניום לטובת חוזק מבני והורדת משקל, ביכולת לצלוח מעברי מים שעומקם המירבי הוא 90 ס"מ, במבחר מנועי דיזל ובנזין חזקים ויעילים ובמהלך מתלים ארוך כאורך הגלות. במסלול, שכלל מכשולים תובעניים כגון נסיעה בבוץ עמוק, הצלבות, עיקולים הדוקים ומגוון נרחב של שיפועים בזוויות שונות, הרגיש הדיפנדר כמו דג במים (או כמו רכב שטח בשטח…) ונסך בנהג ביטחון רב.
לצד הדיפנדר התייצבה לרגל האירוע כל משפחת הדגמים הנוכחיים של היצרן, ובהם דיסקברי ספורט ודיסקברי 5, וכן גם ריינג' רובר ספורט ו- איווק שהודגמו בנסיעת כביש.