מבריק X3 900 HO – דגם חדש


קבוצת עופר אבניר, יבואנית BRP CAN-AM בישראל, תחל בשיווק דגם MAVERICK X3 900 HO החדש. לאחר השקת סדרת ה-MAVERICK X3 , חברת Can Am ממשיכה לספק את ההבטחה ומציגה רכב שטח חדש בכל שישה חודשים בשלוש שנים, כעת מוצג דגם כניסה הנושא את ה-DNA המוביל של כל סדרת רכבי השטח X3, עם ייעוד ספורטיבי לחובבי טיולי השטח ומחיר אטרקטיבי ותחרותי. מחיר ההשקה של ה-Maverick X3 900 HO עומד על 119,950 שקלים.

ה-MAVERICK X3 900 HO בעל מנוע אטמוספרי מתוצרת ROTAX מסוג ACE, בעל שלושה צילינדרים ובנפח 900 סמ"ק עם הספק של 90 כ"ס ומומנט עשיר. מידותיו של ה- HO X3 900 זהות לאחיו הגדול, ה-MAVERICK X3 XDS והוא מצויד במהלך מתלים ארוך של 46 ס"מ בכל ארבעת הגלגלים, עם רוחב של 162.5 ס"מ, בסיס גלגלים העומד על 259.1 ס"מ ומרווח גחון של 33 ס"מ.

כמו בדגמי משפחת ה-X3 האחרים, גם דגם זה מאובזר במערכת בלמים עצמתית, הגה דינמי מתוגבר חשמלי, בולמי FOX 2.5, חישוקי 14 אינץ' הנועלים צמיגי מקסיס 27, תמסורת תגובה מהירה QRS, דלתות מלאות, מערכת DESS למניעת גניבה, תנוחת ישיבה ERGO- LOK עם מושב מתכוונן לארבעה מצבים והנדסת אנוש משובחת.

ה-X3 900 HO , מכוון לליבה של הקטגוריה החשובה והגדולה הפונה לקהל הלקוחות המעוניינים בכלי שטח איכותי וחסכוני בהוצאות התחזוקה, בעל ביצועים ספורטיביים ונוחות ללא פשרות במחיר שהופך אותו לרכב השטח האטרקטיבי ביותר בשוק. מחיר ה- HO X3 900 כולל חבילת אביזרים מקוריים וייעודית תוצרת Can Am, הכוללת: גג, חצי חלון, מיגון תחתון, ארגז אחורי, השלמת דלתות ומראות ייחודיות.


About Drive Time

מגזין Drive Time מגיש תכנים מעניינים בתחום הרכב והספורט המוטורי. האתר מגיש מבט מקצועי על כלי ותוכן מענין על רכבי כביש, רכבי שטח וספורט מוטורי.

Check Also

גרסה מחודשת לווספה GTS300HPE – השקה בישראל

Tweet קבוצת עופר אבניר יבואנית ווספה בישראל, החלה בימים אלו בשיווק גרסה חדשה לווספה – …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Sorry, our business is not operational at this hour

Please try our contact page