מועדון המיליון של טויוטה


יוניון מוטורס יבואנית טויוטה, משיקה בימים אלו את "מועדון המיליון". המועדון הראשון והיחיד בישראל לבעלי רכבים שחצו את רף ה- 1,000,000 ק"מ או התקרבו אליו .

השקת המועדון הינו מהלך יוצא דופן עבור חברה בתחום הרכב וזו למעשה הפעם הראשונה בישראל שבו הוקם מועדון מסוג זה. מבחינת טויוטה מהלך זה נועד להביא לידי ביטוי את עמידותם של רכבי המותג היפני גם לאחר שימוש חסר תקדים של מיליון ק"מ, כמו כן המהלך מבטא גם את שביעות הרצון הגבוהה של בעלי הרכב- לקוחות טויוטה הנאמנים לאורך שנים רבות.

"המיליונרים", חברי מועדון המיליון, ייהנו מהנחות והטבות ייחודיות במרכזי השירות המורשים של טויוטה ברחבי הארץ, אשר יסייעו להם להמשיך וליהנות מרכביהם.

מהלך השקת המועדון ילווה בקמפיין שיווקי ותקשורתי דרך סיפורים וחוויות אישיות  של שלושה בעלי רכבים שהגיעו למיליון ק"מ.

ההטבות לחברי המועדון: החלפת מגבים פעם בשנה, 15% הנחה בתיקוני פחחות וצבע, 50% הנחה על החלפת צמיגים פעם בשנה (ממחירון יבואן הצמיגים), 15% הנחה על טיפולים שוטפים, 15% הנחה על חלפים מקוריים, וכן הטבות חד-פעמיות: פוליש לרכב וניקוי פנימי לרכב (מושבים ושטיח מרכב). על מנת לממש את ההטבות יש להירשם למועדון ולגשת עם הרכב אל אחת מסוכנויות טויוטה המורשות בלבד.

לקוח שיש בבעלותו רכב אשר נרכש מחברת יוניון מוטורס והרישום ברישיון רכבו מראה מד אוץ של לפחות 900,000 ק"מ יכול להירשם למועדון דרך אתר המועדון או באחת מסוכנויות טויוטה המורשות, ההצטרפות למועדון ללא עלות.


About Drive Time

מגזין Drive Time מגיש תכנים מעניינים בתחום הרכב והספורט המוטורי. האתר מגיש מבט מקצועי על כלי ותוכן מענין על רכבי כביש, רכבי שטח וספורט מוטורי.

Check Also

ZEEKR – ההשקה בישראל

Tweet ZEEKR הינו מותג רכב טכנולוגי חדשני הנמצא בבעלות קבוצת GEELY – אחת מיצרניות הרכב …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Sorry, our business is not operational at this hour

Please try our contact page