רנו אוסטרל החדש – השקה בישראל


פריסבי יבואנית רנו מציגה בישראל את רנו אוסטרל החדש בסגמנט ה-C-SUV המהווה את הליבה של שוק הרכב בישראל ובעולם. האוסטרל החדש הוא חלק ממסורת 'מכוניות לחיים' ומסמן את ציון הדרך הבא במתקפת גזרת ה-C-SUV שהחלה על ידי ה-Arkana וה Megane E-TECH Electric החדש שיושק בקרוב. גישת רנו להפוך את המותג למוביל בתעשייה בכל הקשור לטכנולוגיה, אנרגיה נקייה וקישוריות.
.
SUV שרירי ומעוצב
רנו אוסטרל החדש ממזג את סימני ההיכר של דגמי SUV עם עקרונות העיצוב החדשים של רנו: הצללית המפותלת שלו מתאימה לקווים הגיאומטריים החזקים ולפרטים המבניים כמו הטכנולוגיה המיקרו-אופטית המשמשת בחלק האחורי. תאורת LED היקפית ודוגמאות בצורת יהלום ביחידות התאורה הקדמיות. העיצוב החיצוני אתלטי, מתוחכם ואלגנטי ומשדר תחושת איכות מוגברת המחוזקת על ידי הקווים הגיאומטריים המעוצבים ומתגאה בפרופורציות אידיאליות המשדרות תחושה מרווחת גם במבט מבחוץ.
.
בהתאם לרמות הגימור והתוספות הנבחרות, הפנים של האוסטרל משלב בין מגוון חומרים כמו עור (vegan), אריג איכותי, וחומרים צורניים אחרים, רכים למגע ומשולבים עם הדגשות לכה בשחור מבריק וכרום סאטן – חומרים איכותיים ביותר המכניסים תחושת חמימות ויוקרה לפנים הרכב. החבילה הכוללת משופרת על ידי תוספת של תאורת אווירה " LIVING LIGHT" הניתנת להתאמה.

עיצוב פנים – שפע של טכנולוגיה

תא הנהג של אוסטרל בנוי סביב מסך OpenR הגדול המשלב את תצוגת מכשירי לוח המחוונים בגודל 12.3 אינץ' עם מסך המולטימדיה האנכי בגודל 12 אינץ'. סה"כ  שטח מסכים – 774 סמ"ר.
.
האוסטרל החדש כולל גם את קונסולת השיוט, אלגנטית ומודרנית, היוצרת חלוקה עדינה בין הנהג לנוסע מלפנים. בנוסף, משענת יד יעילה הופכת את השימוש במסך המולטימדיה הענק לנוח יותר. הקונסולה כוללת תושבת לטלפון ואחסון יומיומי פרקטי.

האוסטרל עוצב כך שיתאים בנוחות לכל המשפחה. הנוסעים מאחור נהנים ממרווח ברכיים המשתווה לטובים בקטגוריה כ-27.4 ס"מ. תאי אחסון שימושיים רבים ממוקמים במרחב הפנים.

הקיבולת הכוללת מסתכמת בכ-35 ליטר של אחסון פנימי. העיצוב המודולרי מתבטא בין היתר  בספסל אחורי מתקפל 2/3-1/3, אשר נע על  מסילות עד 16 ס"מ לשם הגדלת נפח תא המטען.

פלטפורמה ומנועים – פחות זיהום אוויר ודלק, יותר ביצועים

רנו אוסטרל החדש הוא הדגם הראשון של רנו שנהנה ממה שיש לפלטפורמת הדור הבא CMF-CD החדשה להציע.

המנועים הטובים והיעילים ביותר

רנו אוסטרל החדש נהנה ממגוון של מערכות הנעה חדשניות עם מבחר מנועים מחושמלים: הדור האחרון של מנועי E-TECH היברידיים  בהספק של 200 כ"ס וכן מנועי Mild Hybrid בהספקים של 140 או 158 כ"ס. דגם ה-E-Tech מציג תאוצה של 8.4 שניות מ-0-100 ואילו דגמי ה-Mild Hybrid 9.7 / 10 שנ' בהתאם לדגם.הביצועים וצריכת הדלק של דגם ה-E-Tech מושגים בין היתר ע"י 2 מנועים חשמליים בהספק כולל של 102 כ"ס (68 כ"ס להנעת הרכב ו-34 כ"ס Starter Generator)

מערכת E-TECH  היברידית מצוידת במנוע טורבו בנזין בנפח 1.2 ליטר 3 צילינדרים, 2 מנועים חשמליים בהספק כולל של 102 כ"ס, סוללת ליתיום-יון מתקדמת במתח של 400V ובקיבולת של 1.7 קוט"ש וכן תיבת הילוכים חכמה ללא מצמד. למערכת הספק משולב 200 כ"ס. כמו בדור הקודם של מנועי E-TECH ההיברידיים, המכונית מניעה במצב חשמלי מלא לחוויית נהיגה ייחודית "חשמלית", לנסיעה שקטה במיוחד ותגובת דוושה מהירה. האוסטרל מציג רמות אופטימליות של צריכת דלק ופליטת מזהמים (4.6 ליטר/100 ק"מ ו-106 גרם CO2/ק"מ)

מנוע ה-Mild Hybrid בנפח 1.33 ליטר 4 בוכנות  עושה שימוש ב הזרקה ישירה . המנוע, שפותח בשיתוף עם דיימלר, מגובה במנוע מתנע וסוללת ליתיום-יון 12V. למנוע צמד גרסאות: 140 כ"ס או 158 כ"ס עם תיבת ההילוכים האוטומטית X-TRONIC, בעלת 7 יחסי העברה ומומנט מרבי של עד 27.5 קג"מ -מ-1,800 סל"ד בלבד וחיסכון בדלק של עד 6.2 ליטר/100 ק"מ.

התאמה אישית של אופי נהיגה עם MULTI-SENSE

מערכת ה-MULTI-SENSE מסייעת להתאים אישית את מצב הנסיעה באוסטרל ומאפשרת חוויית נהיגה מהנה ומיוחדת. הטכנולוגיה המתקדמת כוללת שלושה מצבי נהיגה מוגדרים מראש: אקו, נוחות וספורט. המצב רביעי (Perso) ניתן להתאמה אישית על ידי הנהג. האוסטרל החדש כולל גם פונקציה פרואקטיבית חדשה כדי לסייע בהפחתת השימוש בדלק בכך שהיא מציעה לעבור באופן אוטומטי למצב אקו.

עזרי נהיגה חכמים ויזומים

רנו אוסטרל החדש כולל עד 32 מערכות ADAS שניתן לקבץ יחד בשלוש קטגוריות: נהיגה, חניה ובטיחות – אלו כוללים, בין היתר, בקרת שיוט אדפטיבית עם 'עצור וסע', מרכוז נתיב, מצלמת תלת מימד של 360°; סיוע חניה אוטומטי; אזהרת שטח מת ומניעת סטייה מנתיב אקטיבית בעת עקיפה; ויציאה בטוחה לנוסע.

בטיחות פסיבית מצטיינת

האוסטרל זכה בציון מצטיין של 5 כוכבים במבחני הריסוק האירופיים (2022). האוסטרל מבטיח את הרמה הטובה ביותר בהגנה לנוסעים ולמשתמשי דרך אחרים הודות למגוון ציוד בטיחות משופר. מאפייני הבטיחות האופייניים שופרו ונוספה כרית אוויר חדשה בין הנהג לנוסע הקדמי כדי למנוע התנגשות ראשים במקרה של התנגשות צד. סה"כ 7 כריות אוויר.

חווית נהיגה מוגברת וקישוריות עם צליל פרימיום מהדור החדש

OpenR: מערכת מולטימדיה אדפטיבית שהופכת את המכונית לאינטואיטיבית כמו סמארטפון. מסך ה-OpenR מצויד ב טכנולוגיה מרשימה תוך הבטחת חוויה חלקה ומעמיקה שנועדה להשתפר עם הזמן. המערכת המחוברת לענן מקבלת עדכונים אוטומטיים באמצעות טכנולוגיית Firmware Over-The-Air או בקיצור FOTA.
מערכת המולטימדיה משלבת את מיטב השירותים והאפליקציות של גוגל: מפות גוגל לניווט, Google Assistant (אנגלית בלבד) ו-Google Play לאפליקציות. כמו סמארטפון, ה-OpenR אינטואיטיבי לשימוש וקל להתאמה אישית. בנוסף להעצמת החוויה המיוחדת בתא הנוסעים, האוסטרל מצוידת במערכת סאונד מבית Arkamys, בעלת 4 וופרים ו-4 טוויטרים בכל רמות הגימור.

מחירים


About Drive Time

מגזין Drive Time מגיש תכנים מעניינים בתחום הרכב והספורט המוטורי. האתר מגיש מבט מקצועי על כלי ותוכן מענין על רכבי כביש, רכבי שטח וספורט מוטורי.

Check Also

מותגי OMODA ו-JAECOO – החל מהרבעון השלישי של 2024 בישראל

Tweet כלמוביל תחל לשווק את מותגי הרכב JAECOO ו-OMODA הדור הבא מבית Chery המתבססים על …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Sorry, our business is not operational at this hour

Please try our contact page