קטנוע העל של סאן יאנג TL 500 – עכשיו בישראל


מטרו מוטור משיקה בישראל את הקטנוע העל הראשון של סאן יאנג, ה- TL 500. כלי חדש לחלוטין שמציע את הנוחות והיעילות של קטנוע מצד אחד וביצועים, מבנה והנדסה של אופנוע מצד שני, כל זאת במחיר האטרקטיבי ביותר בשוק לקטנוע על – 49,985 ₪ בלבד.

ל-TL 500 מנוע 2 צילינדרים חדש לחלוטין עם 8 שסתומים המציע מומנט רב ויציב לכל אורך קשת הסל"ד והספק רב שמושג כבר ב-6,750 סל"ד (41 כוחות סוס). נתונים אלו מבטיחים תאוצות חזקות הן בעמידה והן בסל"ד גבוה יותר לצורך עקיפה או רכיבה ספורטיבית, כמו גם לרכיבות תיור ארוכות.

ביצועים

כונסי אוויר קדמיים מגדילים ב-7% את כמות האוויר הנכנסת למנוע לטובת כוח מתפרץ. תמסורת וריאטור חדשנית מאפשרת ל-TL 500 להאיץ בצורה מהירה חלקה ובלתי מורגשת.
שלדה – ל-TL 500 שלדת אופנוע (שלדה מרכזית וזרוע אחורית נפרדת) עם חלוקת משקל של 50/50 בין החלק הקדמי לאחורי, בסיס גלגלים קצר וזרוע אחורית מוארכת. כל אלה מאפשרים לכלי להיות זריז ביותר בעיר ובמקביל יציב ביותר במהירויות גבוהות בכביש בין עירוני, גם תחת הטיות חריפות.
מתלים – מערכת מתלים של ה-TL500 מציעה קשיחות ואחיזה אולטימטיביים: בולם קדמי הפוך בקוטר 41 מ"מ בתצורת משולשים האופיינית לאופנועים שמעניק קשיחות מרבית ברכיבה ספורטיבית ובעת בלימה. יחידת הבולם האחורי החשופה, ניתנת לכוונון עומס ראשוני בהתאם למשקל המועמס (למשל בעת הרכבת נוסע נוסף).
חישוקים וצמיגים – באמצעות טכנולוגיה מתקדמת, הפחיתו מהנדסי סאן יאנג את משקל החישוקים ב-37%. בנוסף, מהנדסי סאן יאנג חברו אל חברת MAXXIS המוכרת על מנת לפתח צמיגים ייעודיים שיהלמו את היכולות הספורטיביות של ה-TL 500 . ה-Supermaxx S3 עם טכנולוגיית סיליקה מתקדמת מגיעים לטמפרטורת עבודה בזמן קצר יותר ומאפשרים אחיזה ללא פשרות.

ארגונומיה
תנוחת הרכיבה עוצבה להיות ניטרלית ומאוזנת, כזו שתאפשר גם מעבר לישיבה ספורטיבית יותר במקרה הצורך וזאת בזכות מדרסי רגליים ארוכים. מושב כפול בעל משענת, העשוי מחומר מונע החלקה מעניק לרוכב ולמורכב נסיעה נינוחה ובטוחה. כמו כן, ל-TL 500 משקף קדמי שנבדק אווירודינאמית ומציע שני מצבי כיוון.

תכנון חכם
תא מטען הנפתח מחלקו הקדמי לטובת נוחות מכיל קסדה מלאה או שתי קסדות 4\3
מסך TFT וירטואלי המציג 3 מסכי מידע מתחלפים בלחיצת כפתור וכיוון בהירות המתבצע אוטומטית.
שקע USB 2.0 לטעינת מכשירים וטלפונים ניידים ושני תאי אחסון היכולים להכיל טלפון נייד ומקלים על הרוכב ביום-יום.
מערכת אוטומטית להפעלת בלם החניה בעת הורדת רגלית הצד.

בטיחות
קליפרים בעלי 4 בוכנות, וצינורות בלימה מפלדה שזורה
מערכת ABS מתקדמת תוצרת Continental.

צבעים
ה-TL 500 מוצע ב-4 סכימות צביעה – שחור מט, כחול מט, לבן ואפור

מחיר
49,985 ₪ (המחיר כולל מע"מ, הוצאות ואגרות רישוי).


About Drive Time

מגזין Drive Time מגיש תכנים מעניינים בתחום הרכב והספורט המוטורי. האתר מגיש מבט מקצועי על כלי ותוכן מענין על רכבי כביש, רכבי שטח וספורט מוטורי.

Check Also

הביקוש לדו-גלגלי ממשיך לצמוח

Tweet נתוני מסירות חודש יוני וחציון ראשון 2020 – מסיכום דו"ח מסירות יוני עולה כי …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Sorry, our business is not operational at this hour

Please try our contact page