X1 25e BMW – גרסת כניסה חדשה


כחלק מאסטרטגיית החשמול של היצרן ואחרי שהשיקה גרסת כניסה לסדרה 3 ההיברידית (320e), דלק מוטורס ממשיכה להרחיב את היצע הדגמים בקטגוריית הקרוסאוברים-קומפקטיים, עם גרסת x-Line של BMW במחיר השקה מיוחד במסגרת ימי מכירות שיחולו ב-11 ביוני החל מ-275,000 ₪.

הקרוסאובר הקומפקטי-יוקרתי בגרסתו הזריזה ביותר; הספק משולב של 220 כוחות סוס, הנעת xDrive ורמות מופתיות של צריכת דלק עם מנוע חשמלי יעיל וטכנולוגיית תאי סוללות מתקדמת המאפשרים נסיעה ללא פליטות מזהמים לטווח של עד 57 ק"מ.

גרסת כניסה חדשה – xLine

רמת הגימור החדשה נושאת את שמה של חבילת העיצוב xLine בה היא מצוידת, אשר שמה דגש על המאפיינים הדו-שימושיים והקשוחים יותר של דגם ה-X1 וכוללת, בין היתר – חיפויי בתי גלגלים דקורטיביים בצבע שחור, חצאיות שחורות בצדדים בצבע שחור עם חיפוי כסוף, פגושים קדמיים ואחוריים המשלבים אלמנטים שחורים וכסופים דמוי "שטח", חישוקי סגסוגת קלה בקוטר "18 ייחודיים ועוד.

למרות היותה זולה בעשרות אלפי שקלים מגרסת ה-M-Sport הבכירה, רמת האבזור נשארת עשירה וכוללת בין השאר פנסי Full-LED, חלון שמש פנוראמי, חבילת Parking Assistant הכוללת מערכת עזר לחניה אוטומטית, חיישנים קדמיים ואחוריים ומצלמה אחורית, מושבים חשמליים, מסך מרכזי "8.8 עם חיבורי Apple CarPlay ועוד. האבזור הסטנדרטי כולל מערכת עזר לחניה אוטומטית (Parking Assist) + מצלמה אחורית, מושבים חשמליים עם ריפוד Sensatec דמוי עור, ממשק Apple CarPlay, בקרת שיוט אדפטיבית, גישת נוחות לרכב ללא מפתח ועוד.

BMW X1 xDrive25e

המערכת ההיברידית הנטענת (פלאג-אין) של גרסת ה-xLine החדשה, זהה למערכת ההנעה שיש בדגם ה-M-Sport ומורכבת ממנוע בנזין 3 צילינדרים בנפח 1.5 ליטר עם טכנולוגיית TwinPower Turbo של BMW והנעה חשמלית ייחודית אשר מייצרים יחד תפוקת מערכת של 220 כ"ס.

עם טכנולוגיית תאי הסוללות העדכנית ביותר, BMW X1 xDrive25e החדש הוא בעל עתודות נדיבות של אנרגיה חשמלית, המאפשרות לנהג לבצע את מרבית הנסיעות היומיומיות ללא פליטות מזהמים מקומיות באמצעות המנוע החשמלי בלבד. הדור האחרון של סוללת הליתיום-יון הוא בעל תכולת אנרגיה ברוטו של 10 קוו"ט-שעה. הוא מאפשר ל-BMW X1 xDrive25e טווח נסיעה חשמלי של עד 57 ק"מ. דגם ה-X1 xDrive25e ישווק עם כבל המאפשר להטעין את הרכב מהשקע הביתי בזרם טעינה מקסימלי (2.2 קוו"ט) בזמן של כ-5 שעות. טעינה באמצעות עמדת טעינה ייעודית – ביתית / ציבורית תקצר את פרק הזמן לכ-3.2 שעות (בזרם טעינה מקסימלי של 3.7 קוו"ט). מיקום סוללת המתח הגבוה מתחת למושבים האחוריים לא רק תורם למרכז כובד נמוך מאוד, דבר שמעניק ל-X1 xDrive 25e זריזות אופטימלית, אלא גם להפחתה מינימלית של מרחב המטען בהשוואה לגרסאות של ה-SAV הקומפקטית בעלות הנעה קונבנציונאלית.

מחירים


About Drive Time

מגזין Drive Time מגיש תכנים מעניינים בתחום הרכב והספורט המוטורי. האתר מגיש מבט מקצועי על כלי ותוכן מענין על רכבי כביש, רכבי שטח וספורט מוטורי.

Check Also

ב.מ.וו 3200CS – הנדירה של טל

Tweet ממש לאחרונה ביקר טל ניר במוזיאון חברת ב.מ.וו במינכן שבגרמניה. מיותר לציין שמדובר באוסף …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Sorry, our business is not operational at this hour

Please try our contact page