שברולט טריילבלייזר – השקה בתנועה


קבוצת UMI, יבואנית שברולט, קאדילק ואיסוזו לישראל תחל בשיווק שברולט טרייל בלייזר, רכב הפנאי החדש של שברולט. הטרייל בלייזר, שמושק כעת, יתווסף להיצע דגמי הפנאי של המותג בישראל ועתיד לסייע בשמירה על נתוני הצמיחה שהציג המותג בשנת 2020 , 11 אחוזים ביחס לשנת 2019, כל זאת בשוק שירד ב- 16% בהשוואה לשנה אשתקד.

הטרייל בלייזר מרחיב את היצע רכבי הפנאי של מותג שברולט, עם כניסה לשוק ה-SUV המשפחתיים הקומפקטיים המשמעותי ביותר. הדגם יהיה זמין ב-4 רמות גימור ושתי תצורות הנעה.

אור קליין סמנכל מכירות ומוצר קבוצת UMI:
"שברולט טרייל בלייזר הוא שחקן חדש וחשוב במערך דגמי ה-SUV העשיר של מותג שברולט בישראל. הדגם מכוון לסגמנט ה-SUV המשפחתיים הקומפקטיים, קטגוריית הרכב הגדולה והמשמעותית ביותר בישראל. אנו מכוונים את הדגם להיות סמן ימני של חווית נהיגה ושימוש, גם לנהג וגם למשפחה, דרך סגנון מושך, ביצעים יוצאי דופן, מרחב פנימי מצטיין בקטגוריה לצד מידות חיצוניות קומפקטיות, ורמת אבזור גבוהה במיוחד. הטרייל בלייזר ישווק במגוון רמות גימור שבכולן אבזור נוחות עשיר ואבזור בטיחות מלא במטרה לספק לצרכן מוצר איכותי ושלם במגוון מחירים. הטרייל בלייזר צפוי לתרום לשימור מגמת הצמיחה של המותג, ובכך יצטרף לדגמים מובילים אחרים מבית שברולט כגון ספארק, אקוינוקס, טראוורס וסילברדו.

נהיגה ראשונה/ אייזיק דוידוביץ'


את ההיכרות שלי עם שברולט טריילבלייזר דור ראשון עשיתי בתחילת שנות האלפיים. היה זה הטריילבלייזר של הרמטכ"ל דאז, שצויד בפגוש קדמי מאסיבי לפינוי מכשולים או מפגעים, אם תרצו. היה זה במסגרת הדרכתם של נהגי/מאבטחי המפקד הבכיר בצה"ל, והטריילבלייזר ההוא זכור כרכב מאסיבי ובעל יכולות שטח.
טריילבלייזר הנוכחי, שמושק היום בישראל, שונה בתכליתו. מדובר במתחרה נוסף בקטגוריית ה SUV-C הצפופה. מסע ההיכרות הראשוני להכרת הדגם החדש מתרחש בין בית UMI הממוקם בלוד ועד למושבה מגדל שמעל הכנרת, ובחזרה.

זהו אינו מבחן מקיף, אלא נהיגת התרשמות ראשונית בלבד. העיצוב החיצוני נאה בהחלט. מבעד לדלתות, על- אף דיפוני פלסטיק קשיחים, טריילבלייזר ממשיך עם מראה נאה. אבל לא עוצר נשימה. היתרונות הבולטים כאן הם במיקום פתחי מיזוג גבוהים ומרווח פנימי מרשים. במיוחד מאחור. בגרסת ההנעה הקדמית, הרצפה מאחור שטוחה לחלוטין, ללא תעלת גל ההינע, ומאפשרת מרווח מצוין גם ליושבים במרכז המושב. תא המטען ממוצע בגודלו.



טריילבלייזר בולט בנסיעה החלקה שלו. מאוד. הוא נעים לנסיעה ונוח על גבי כל סוגי המשטחים תחתיו. המושבים לא מהטובים שנתקלנו בקטגוריה – המסעד התחתון קצת קצר וחסר תמיכה, לטעמי. בידוד הרעשים התגלה כמצוין וכמעט בכל מהירות. מדהים איך מנוע שלוש בוכנות מרגיש מאוזן וחלק כל כך בפעולתו…

בדרך למגדל הצפונית, נהגנו בגרסת ההנעה הקדמית בעלת הגיר הרציף. הגיר מתפקד מצוין ולא מעיק בסל"ד גבוה ומאומץ. בטח לא רועש. בחזור, לבית UM בלוד, חווינו את גרסת ההנעה הכפולה. זו האחרונה, מצוידת בגיר אוטומטי בעל 9 יחסי העברה. השילוב הזה אפילו טוב יותר. החלפת ההילוכים כמעט ואינה מורגשת, הביצועים טובים.

כן. בירידות מהכרמל לנשר, שחררנו קצת את הרסן. אל תצפו כאן לחדוות נהיגה חדה או ספורטיבית. גם במונחי SUV, במיוחד לא ביחס למתחרים האירופאים. אם נודה לאמת, רוב הלקוחות לא ינסו למדוד זמנים בכביש המפותל ברכב שכזה, אלא ייהנו מאחיזה גבוהה ובטוחה.
טריילבלייזר נוח ונעים לנסיעה. זו ההתרשמות העיקרית מנהיגת הרכב. הוא גם די חסכוני – זאת בנסיעה שכללה בעיקר, נהיגה מהירה בינעירונית, ונמרצת בהחלט.
ההתרשמות הראשונית שלנו היא כי טריילבלייזר החדש עונה על רוב הדרישות החשובות כרכב משפחתי אפנתי – זו השורה התחתונה.

הטרייל בלייזר חולק קו עיצובי דומה עם הבלייזר, ומציג נוכחות קשוחה ומעוצבת עם קווי מרכב שריריים וחדים, חזית אגרסיבית הכוללת יחידות תאורה דו מפלסיות, גג בצביעה שונה וחישוקי 17 אינץ'. התכנון והעיצוב, מקנים לרכב נראות בולטת ומרחב מחייה נדיב לנוסעים מלפנים ומאחור. הבלייזר ישווק עם מנוע טורבו בנזין גמיש בנפח 1.3 ליטר, בהספק של 155 כ"ס המשודך לתיבת הילוכים אוט' רציפה, או פלנטרית בעלת 9 יחסי העברה (תלוי דגם) ומומנט מירבי של 24.2 קג"מ שמתקבלים כבר ב-1,600 סל"ד. הזינוק מ-0 ל-100 קמ"ש אורך 8.5 שניות, עם כוח העובר לגלגלים דרך מערכת הנעה קדמית או כפולה (תלוי דגם).

הטרייל בלייזר ישווק בישראל בארבע רמות גימור ויציע רשימת אבזור נוחות מרשימה, 10 כריות אוויר ומערכות בטיחות אקטיביות מבית GM. כל רמות הגימור כוללות אביזרי בטיחות אקטיביים ופאסיביים:  

10 כריות אוויר, התראת התנגשות קדמית, כולל זיהוי הולכי רגל, בלימת חירום אוטונומית במהירות עירונית, התראת סטייה מנתיב, תיקון סטייה מנתיב, התראת רכב בשטח מת צידי, התראת תנועה חוצה מאחור, מצלמה אחורית, חיישני חניה אחוריים, בקרת לחץ אוויר בצמיגים, Teen Driver – הגדרות נהג צעיר, אורות גבוהים אוט'

עיקרי רשימת האבזור

מרכז מידע לנהג 3.5"  משולב בלוח המחוונים, מערכת מולטימדיה MyLink "8 עם תמיכה ב-Apple CarPlay/Android Auto וקישוריות BlueTooth  עם אפשרות לחיבור 2 מכשירים במקביל, מערכת שמע בעלת 6 רמקולים, מפתח חכם – כניסה והתנעה ללא מגע במפתח, התנעה מרחוק, חלון גג פנורמי, כולל וילון חשמלי, מושבים קדמיים מחוממים, בלם חניה אלקטרוני, בקרת אקלים אלקטרונית, הגה בציפוי עור, מושב נהג מתכוונן חשמלית 8 כיוונים, תא מטען עם פתיחה חשמלי כולל חיישן פתיחה עם הרגל ועוד…

מידות ונתונים:

אורך (ס"מ)  441                                   
רוחב (ס"מ)  181                                   
גובה (ס"מ)  166                                   
בסיס גלגלים (ס"מ)  261
נפח תא מטען 716 ליטר
משקל:
1391-1485 ק"ג
צריכת דלק עירונית לפי נתוני יצרן לדגם הנעה קדמית: 12.9 קילומטר לליטר
צריכת דלק עירונית  לפי נתוני יצרן לדגם AWD: 12.1 קילומטר לליטר

מחירים:

LS: 148,990
LT+: 153,990
LTZ: 161,990
ACTIV Z: 173,990


About Drive Time

מגזין Drive Time מגיש תכנים מעניינים בתחום הרכב והספורט המוטורי. האתר מגיש מבט מקצועי על כלי ותוכן מענין על רכבי כביש, רכבי שטח וספורט מוטורי.

Check Also

שברולט קמארו – שיווק גרסאות הקיצון בישראל

Tweet קבוצת UMI, יבואנית שברולט, קאדילק ואיסוזו לישראל תחל בשיווק גרסאות הקצה של מכונית השרירים …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Sorry, our business is not operational at this hour

Please try our contact page